Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągach dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim. 2.Kontrola, o której mowa w pkt.1, musi spełniać wymagania kontroli obiektów budowlanych określone w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.) w tym: - okresowej kontroli rocznej dla 21 obiektów, - okresowej kontroli pięcioletniej dla 2 obiektów. 3.Wykaz drogowych obiektów inżynierskich, które należy poddać kontroli w ramach niniejszego zamówienia, zawiera Załącznik Nr 2 do umowy. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zapoznanie się z dokumentami ewidencyjnymi i dokumentacją techniczną obiektów, b)wykonanie oględzin obiektów i ich otoczenia, c)wykonanie podstawowych badań i pomiarów, d)wykonanie dokumentacji kontroli, e)opracowanie wykazu potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów. 5.W ramach czynności, o których mowa w pkt 4, należy przeprowadzić ocenę stanu technicznego poszczególnych elementów obiektu inżynierskiego, jego otoczenia oraz instalacji, urządzeń i wyposażenia, oraz zarejestrować zmiany powstałe w czasie użytkowania, takie jak: a)uszkodzenia obiektu, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, b)uszkodzenia obiektu, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, c)uszkodzenia obiektu, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzymania, d)uszkodzenia obiektu, które powinny być usunięte w trybie awaryjnym, e)uszkodzenia instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, f)uszkodzenia wyposażenia obiektu, g)uszkodzenia zamocowań lub osłon urządzeń obcych, zagrażających bezpieczeństwu użytkowników drogi lub obiektowi inżynierskiemu, (celem wezwania właścicieli urządzeń do przeprowadzenia kontroli i usunięcia uszkodzeń), a także określić: h)warunki bezpiecznego użytkowania obiektu, i) potrzebę wykonania przeglądu rozszerzonego lub szczegółowego poza harmonogramem przeglądów, j)potrzebę wykonania ekspertyzy obiektu lub jego elementu, k)wnioskowane zalecenia, l) wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów, oraz sprawdzić: m)wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli, a w ramach kontroli pięcioletniej należy dodatkowo sprawdzić i określić: n)uszkodzenia instalacji i urządzeń umożliwiających użytkowanie obiektu, o)przydatność obiektu do użytkowania, p)estetykę obiektu i jego otoczenia. 6.Oględziny obiektu, o których mowa w pkt 4b, należy wykonać z poziomu jezdni oraz z poziomu terenu pod obiektem, z zastosowaniem lornetki i ewentualnie drabiny lub rusztowania. W ramach kontroli pięcioletniej oględziny elementów obiektu należy dodatkowo dokonać z odległości pozwalającej na stwierdzenie uszkodzeń gołym okiem ( tj. ok. 1 m). 7.Podstawowe badania i pomiary, o których mowa w pkt.4c, obejmują: a)ostukiwanie młotkiem o masie 0,5 kg, b) odkuwanie fragmentów skorodowanych warstw, c) nawiercanie wybranych fragmentów konstrukcji drewnianej wiertłem ? 5 mm, d) pomiar rozwartości rys, e) obmiar uszkodzeń sprzętem pomiarowym. 8.Wykonanie dokumentacji kontroli rocznej/pięcioletniej, o której mowa w pkt 4d, obejmuje zapisanie wyników oględzin i badań, dokonanie oceny poszczególnych elementów obiektu i całego obiektu oraz rejestracja wyników kontroli w protokołach okresowej kontroli, w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej obiektu i uszkodzeń. 9.Protokoły okresowej kontroli rocznej /pięcioletniej należy wykonać oddzielnie dla każdego obiektu wymienionego w Załączniku Nr 2 do umowy, według zasad, wzorów i w formie opisanej w Załączniku Nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm). Zwrot i zatrzymanie wadium dokonany zostanie zgodnie zapisami art. 46 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.) tj: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach