Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kontroli stanu technicznego dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim spełniającej wymagania okresowej kontroli pięcioletniej, o której mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 2. Wykaz dróg publicznych objętych zamówieniem zawarty jest w Załączniku Nr 2 do umowy. 3. W ramach kontroli należy zebrać i przedstawić w sposób prosty i przejrzysty występujące na drodze uszkodzenia oraz: a) ocenić stan techniczny i przydatność do użytkowania jezdni w następującym zakresie: - uszkodzenia powierzchniowe (ubytki powierzchniowe, wyboje, łaty, wgniecenia w warstwie ścieralnej), - odkształcenia nawierzchni (koleiny, garby i przemieszczenia , sfalowania, zapadnięcia i osiadanie nawierzchni), - spękania (technologiczne, liniowe, krawędziowe, poprzeczne, w śladach kół, siatkowe); b) ocenić stan techniczny i przydatność do użytkowania poboczy utwardzonych i nieutwardzonych, c) ocenić stan techniczny i przydatność do użytkowania chodników i ścieżek rowerowych, d) ocenić stan techniczny i przydatność do użytkowania skrzyżowań z koleją, e) ocenić stan techniczny i przydatność do użytkowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, f) ocenić odwodnienie ulic. 4. Kontroli należy poddać następujące rodzaje nawierzchni jezdni występujące w ciągach dróg publicznych wymienionych w załączniku Nr 2: - nawierzchnia bitumiczna, - nawierzchnia betonowa, - nawierzchnia z betonowych elementów drobnowymiarowych (trylinka, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa, itp.). 5. Przyjęta metoda przeprowadzenia kontroli musi zapewnić: - łatwość interpretacji wyników, - rozdzielenie uszkodzeń na rodzaje, - możliwość powiązania technologii remontu z odnotowanymi rodzajami uszkodzeń nawierzchni jezdni. 6. Przyjęty system oceny stanu nawierzchni jezdni musi uwzględniać wszystkie rodzaje uszkodzeń jakie występują na danym odcinku identyfikacyjnym drogi oraz wielkość uszkodzenia i intensywność jego występowania. 7. Kontrolę stanu technicznego dróg (ulic) należy wykonać dla ustalonych odcinków identyfikacyjnych. O ile jest to możliwe, jako odcinki identyfikacyjne należy przyjmować - odcinki referencyjne dróg określone w załączniku Nr 2. Jeżeli podczas przeglądu okaże się, że na wytypowanym odcinku identyfikacyjnym stan nawierzchni znacznie się zmienia, należy podzielić ten odcinek na części posiadające w miarę jednorodny stan nawierzchni. Pojedynczy odcinek identyfikacyjny nie powinien być krótszy niż 100 m. 8. Protokół z kontroli drogi należy wykonać dla każdego odcinka identyfikacyjnego drogi i przekazać w wersji elektronicznej i papierowej. Protokół powinien zawierać dane identyfikujące odcinek drogi oraz rodzaj i wielkość występujących na nim uszkodzeń wraz z oceną stanu technicznego i przydatności do użytkowania według przyjętej przez Wykonawcę skali uwzględniającej bezpieczeństwo ruchu na drodze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł. (słownie: siedemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm). Zwrot i zatrzymanie wadium dokonany zostanie zgodnie zapisami art. 46 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.) tj: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach