Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7339253 , fax. 44 7339252
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Kasztanowa 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7339253, fax. 44 7339252
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim spełniającej wymagania okresowej kontroli rocznej, o której mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 2. Wykaz dróg publicznych objętych zamówieniem zawarty jest w Załączniku Nr 2 do umowy. 3. W ramach kontroli należy zebrać i przedstawić w sposób prosty i przejrzysty występujące na drogach uszkodzenia jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, dokonać oceny stanu technicznego jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, ocenić wpływ występujących uszkodzeń na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego oraz określić warunki bezpiecznego użytkowania dróg. 4. Przyjęty system oceny stanu nawierzchni musi uwzględniać wszystkie rodzaje uszkodzeń jakie występują na danym odcinku identyfikacyjnym drogi oraz ich wielkość i intensywność występowania. Należy uwzględnić następujące uszkodzenia nawierzchni: - uszkodzenia powierzchniowe (ubytki powierzchniowe, wyboje, łaty, wgniecenia), - odkształcenia nawierzchni (koleiny, garby i przemieszczenia, sfalowania, zapadnięcia i osiadanie nawierzchni), - spękania nawierzchni (technologiczne, liniowe, krawędziowe, poprzeczne, w śladach kół, siatkowe); 5. Kontrolą należy objąć następujące nawierzchnie (jezdni, chodników i ścieżek rowerowych) występujące w ciągach dróg publicznych wymienionych w załączniku Nr 2: - nawierzchnia bitumiczna, - nawierzchnia betonowa, - nawierzchnia z betonowych elementów drobnowymiarowych (trylinka, betonowe płyty, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa, itp.). 6. Przyjęta metoda przeprowadzenia kontroli musi zapewnić: - łatwość interpretacji wyników, - rozdzielenie uszkodzeń na rodzaje, - możliwość powiązania technologii remontu z odnotowanymi rodzajami uszkodzeń nawierzchni jezdni. 7. Kontrolę stanu technicznego dróg (ulic) należy wykonać dla ustalonych odcinków identyfikacyjnych. O ile jest to możliwe, jako odcinki identyfikacyjne należy przyjmować - odcinki referencyjne dróg określone w załączniku Nr 2 do umowy. Jeżeli podczas przeglądu okaże się, że na wytypowanym odcinku identyfikacyjnym stan nawierzchni znacznie się zmienia, należy podzielić ten odcinek na części posiadające w miarę jednorodny stan nawierzchni. Odcinek identyfikacyjny nie powinien być krótszy niż 100 m. 8. Protokół z kontroli drogi należy wykonać dla każdego odcinka identyfikacyjnego drogi i przekazać w wersji papierowej i elektronicznej (jako pliki programu WORD). Protokół powinien zawierać dane identyfikujące odcinek drogi, rodzaj i wielkość występujących na nim uszkodzeń, ocenę stanu technicznego jezdni, chodnika i ścieżki rowerowej, ocenę wpływu uszkodzeń na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego oraz warunki bezpiecznego użytkowania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach