Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSÓW BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 26 WOG ZEGRZE

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSÓW BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 26 WOG ZEGRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kontroli rocznej stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów będących w administracji 26 WOG Zegrze. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: 1) Część I – Celestynów, Ciechanów, Kazuń, Pomiechówek, W-wa Rembertów, W-wa Wesoła, Ostrów Maz., Białobrzegi, Legionowo, Zegrze, Przasnysz 2) Część II – Ciechanów, Kazuń, Ostrów Maz., Legionowo, Zegrze, Białobrzegi 3. Wykaz obiektów objętych roczną kontrolą stanu technicznego w ramach każdej części został zawarty w formularzach cenowych, które stanowią Załączniki nr 2a, 2b do SIWZ odpowiednio dla części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną części, lub na obie części zamówienia przy czym tylko jedną w danej części. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną roczną kontrolę techniczną stanu technicznego obiektów budowlanych. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego 9. Wymagania dotyczące przygotowania dokumentacji szczegółowo opisano w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Wykonawca może powierzyć, zgodnie z treścią złożonej oferty, wykonanie części zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wraz ze wskazaniem firm podwykonawców. Wykonawca informuje Zamawiającego o powierzeniu podwykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części w formularzu ofertowym. 12. W przypadku, niewskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. 13. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający: 1. nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 2. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp); 3. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp); 4. nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp); 5. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 6. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 7. nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp; 8. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych usług na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy; 9. nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców; 10. może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a, 2b do SIWZ odpowiednio dla części.; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach