Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Narodowego Centrum Badań Jądrowych

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Narodowego Centrum Badań Jądrowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem/złożeniem mebli biurowych do Narodowego Centrum Badań Jądrowych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż/złożenie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część nr 1 – dostawa wraz ze złożeniem foteli i krzeseł biurowych 2) Część nr 2 – dostawa wraz z montażem mebli biurowych 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w następujących lokalizacjach: 1) Narodowe Centrum Badań Jądrowych (główne miejsce realizacji zamówienia: dotyczy zamówienia podstawowego i opcjonalnego) ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, 2) Narodowe Centrum Badań Jądrowych (dotyczy zamówienia opcjonalnego) ul. Pasteura 7, 02-093 Warszawa, 3) Narodowe Centrum Badań Jądrowych (dotyczy zamówienia podstawowego i opcjonalnego) ul. Wołodyjowskiego 83, 02-724 Warszawa, 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2” - Formularzu cenowym A– dla części 1 i 2 - załączniku nr 7 do SIWZ – „Projekt umowy” dla części 1 i 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : dotyczy części zamówienia nr 1 -1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych i zero groszy), dotyczy części zamówienia nr 2 -2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o następującym numerze: PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 w tytule przelewu wpisując „Wadium, nr sprawy IZP.270.76.2020” 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach