Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8

POWIAT SIERPECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242759101 , fax. 242759100 wew. 144
  • Data zamieszczenia: 2024-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SIERPECKI
    ul. Świętokrzyska 2A
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242759101, fax. 242759100 wew. 144
    REGON: 611016169
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowo wyremontowanego budynku biurowego przy ul. Kopernika 8 w Sierpcu. Zamierzenie ma na celu stworzenie dogodnych warunków pracy dla administracji Powiatu w zakresie obsługi interesantów wydziałów urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy. Przedmiotowy budynek po jego rozbudowie i przebudowie będzie funkcjonował w strukturze obiektów Starostwa Powiatowego co w konsekwencji powoduje iż część funkcji wynikających z prawidłowego działania wydziałów jest realizowana poza przedmiotowym obiektem.Biurowiec będzie obsługiwany przez 25 osób urzędników, w sumie w obiekcie jednorazowo przebywać będzie do 40 osób łącznie z petentami. Dla pracowników przewiduje się pomieszczenia biurowe – jedno i kilkuosobowe, wyjątek stanowić będzie sala obsługi dla Wydziału Komunikacji, obsługiwana przez 6 osób. Z uwagi na zaniżoną wysokość pomieszczenia dla ilości osób zatrudnionych, uzyskano zgodę Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na odstępstwo od obowiązujących przepisów. Dla pracowników sali obsługi przewidziano pomieszczenia szatniowe, w budynku będą także pomieszczenia śniadań, oraz sanitariaty dla personelu i interesantów. Obiekt w zakresie opracowania jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach. Dźwig osobowy z kabiną z zapowiedziami głosowymi i oznaczeniami dla osób niedowidzących. Dźwig zapewnia dostępność na każdy poziom budynku bezpośrednio z poziomu przyziemia. Zaprojektowano komunikację poziomą bezprogową, zaprojektowano wymaganą szerokość drzwi minimum 90 cm. Zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych wyposażony w systemy pochwytów ułatwiających korzystanie. Całość wyposażenia została opisana w projekcie aranżacji wnętrz stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Do wyposażenia opisanego w projekcie aranżacji wnętrz Wykonawca doliczy jeszcze n/w wyposażenie:- biurko lewe (nr 25 ) kolor dąb odwieczny – 3 szt.,- biurko (nr 25 b) dąb odwieczny - 1szt.,- szafka biurowa niska (nr 27a) kolor dąb odwieczny – 1 szt.,- regał (nr 40 ) kolor dąb odwieczny - 1 szt.,- fotel obrotowy (nr 24) – 3 szt.,.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach