Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    Jana Kilińskiego 30
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    REGON: 670223451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dot. wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia dla obrębu 0110 – Długojów, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ i Załączniku Nr 1a do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dot. wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia dla obrębu 0080 - Żakowice, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V SWZ i Załączniku Nr 1b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że a) w zakresie potencjału osobowego - osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia naodpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywaniasamodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1752, z późn. zm.) tj.:- z zakresu (1) - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjneORAZ- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywaniasamodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1752, z późn. zm.) tj.:- z zakresu (2) - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnychLUB- minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywaniasamodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1752, z późn. zm.) tj.: osobą zdolną do wykonaniazamówienia, posiadającą łącznie ww. uprawnienia zawodowe.UWAGA!!!Inspektor Nadzoru i Kontroli nie może pozostawać z wykonawcą zamówienia, nad którym ma być sprawowany nadzór, wtakim stosunku prawnym i faktycznym, który mógłby tworzyć wzajemne zależności, a tym samym budzić uzasadnionewątpliwości, co do bezstronności takiej osoby.UWAGA!!! W przypadku złożenia oferty na 1 i 2 część zamówienia Zamawiający dopuszcza posługiwanie się tymi samymi osobami w zakresie 1 i 2 części zamówienia.b) w zakresie doświadczenia - posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5*) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - wtym okresie, należycie wykonał lub wykonuje następującą usługę: co najmniej jedną usługę w zakresie modernizacjiewidencji gruntów i budynków lub usługi na kontrolę wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub usługi naopracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych lub usługi na kontrolę dokumentacji geodezyjnej do celówprawnych, przy czym łączna wartość usług nie może być mniejsza niż 24 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych), a wartość co najmniej jednej usługi nie może być mniejsza niż 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).*) W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu Zamawiający dopuścił, zgodnie z § 9 ust. 4 pkt.2) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, aby wykaz usługdotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata.UWAGA!!!W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie części zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych usług w zakresie 1 i 2 części zamówienia.UWAGA!!!W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jestwyodrębnić rodzajowo i kwotowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.Ww. wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonanelub są wykonywane należycie;- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregousługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca zprzyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy;- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W przypadku wykazania przez Wykonawców wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniuw innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs danej waluty publikowanyprzez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu,Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurswaluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach