Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: - Zadanie 1. Obiekt Pyry, - Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych na terenie Dzielnicy Ursynów, na której znajduje się ca 16.7 km rowów otwartych, zaliczanych do urządzeń melioracji szczegółowych. Urządzenia te, ze względu na specyfikę zabudowy zatracają charakter melioracji rolnych, przejmując zarówno wody drenażowe jak i deszczowe z nowo powstałych osiedli mieszkaniowych, gdzie przy rozdrobnieniu działek trudno jest ustalić ich właścicieli. W celu prawidłowego odbioru tych wód jak również zabezpieczenia przeciw powodziowego konieczne jest przeprowadzenie dwóch konserwacji w roku, polegających na: - wykoszeniu skarp i poboczy, - odmuleniu dna, - oczyszczeniu krat i przepustów, - zebraniu i wywiezieniu wszelkich zanieczyszczeń, powodujących zahamowanie przepływu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1a dla Zadania 1 albo/oraz załącznik nr 1 b dla Zadania 2. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne dla Zadania 1 zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 5Ado SIWZ, dla Zadania 2 - załącznik nr 5B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamiawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w tym: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej: a) dotyczy Zadania 1: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto; b) dotyczy Zadania 2: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto; UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno Zadanie (tj. na Zadanie 1 i na Zadanie 2), musi wykazać, że w powyższym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej: -jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, albo -dwie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1.2. lit. a oraz lit. b tj.: - jedną usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz - drugą usługę polegającą na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznika 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), polegających na konserwacji lub renowacji lub modernizacji urządzeń melioracji wodnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.3. Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach