Przetargi.pl
KONSERWACJA ROWÓW MELIORACYJNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE

Gminna Spółka Wodna "Babice" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 752 82 71 , fax. 022 722 90 21
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna "Babice"
    ul. Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 752 82 71, fax. 022 722 90 21
    REGON: 01517291000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA ROWÓW MELIORACYJNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST KONSERWACJA ROWÓW MELIORACTJNYCH O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI OK. 17 800 MB.( OK.6 100MB. KOSZENIE + ODMULENIE ORAZ 11 760 MB. SAMO KOSZENIE) ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY STARE BABICE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY REZYGNUJE Z WADIUM PRZETARGOWEGO
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani wykonawcy: a)dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b)uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający wypis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; c) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu podatkowym oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu płacenia składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; d) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań tj. minimum 15 km wcześniej wykonanych prac przy konserwacji rowów melioracyjnych wraz z oczyszczeniem min.30 przepustów i wylotów - każde ,zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów; e) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia - dysponuje sprzętem tj. koparko-ładowarką, rozdrabniarką do gałęzi oraz piłą spalinową łańcuchową , - posiada personel tj. kierownika robót z doświadczeniem w melioracji . f) którzy posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są załączyć: zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień, dwa podobne zadania dotyczące konserwacji melioracji szczegółowej minimum 15 km wcześniej wykonanych prac przy konserwacji rowów melioracyjnych wraz z oczyszczeniem min.30 przepustów i wylotów - każde, zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Celem potwierdzenia należy dołączyć referencje od Inwestorów. zał. 3 Wykaz sprzętu. Zał. 4 Potencjał kadrowy. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 8 Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000zł; Parafowany na każdej stronie wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach