Gminna Spółka Wodna "Babice" ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 752 82 71 , fax. 022 722 90 21
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna "Babice"
ul. Rynek 32 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 022 752 82 71, fax. 022 722 90 21
REGON: 01517291000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODMULENIE DNA ROWÓW MELIORACYJNYCH, ORAZ UŁOŻENIE RUROCIĄGU DRENARSKIEGO NA TERENIE GMINY STARE BABICE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ODMULENIE 3197MB. ROWÓW MELIORACYJNYCH, ORAZ UŁOŻENIE RUROCIĄGU DRENARSKIEGO DŁUGOŚCI 140MB. NA TERENIE GMINY STARE BABICE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY REZYGNUJE Z WADIUM PRZETARGOWEGO
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania wykonawcy o udzielenie zamówienia publicznego: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani wykonawcy: a) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający wypis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; c) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu podatkowym oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu płacenia składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; d) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań tj. minimum 15 km wcześniej wykonanych prac przy konserwacji rowów melioracyjnych wraz z oczyszczeniem min.30 przepustów i wylotów - każde ,zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów; e) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia - dysponuje sprzętem tj. koparko-ładowarką - posiada personel tj. kierownika robót z doświadczeniem w melioracji . f) którzy posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są załączyć: I. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień, dwa podobne zadania dotyczące konserwacji melioracji szczegółowej minimum 15 km wcześniej wykonanych prac przy konserwacji rowów melioracyjnych wraz z oczyszczeniem min.30 przepustów i wylotów - każde, zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Celem potwierdzenia należy dołączyć referencje od Inwestorów. zał. 3 Wykaz sprzętu. Zał. 4 Potencjał kadrowy. II. Wymagane dokumenty. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 8 Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000zł Parafowany na każdej stronie wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl..
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie cieków i urządzeń wodnych pełniących funkcje odbiorników ścieków deszczowych na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Wawer
Dodano: 2010-05-20 - KONSERWACJA ROWÓW MELIORACYJNYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE
Dodano: 2009-06-30 - Wykonanie konserwacji urządzeń wodnych służących do odbioru wód drenażowych i deszczowych z podziałem na zadania: Zadanie 1. Obiekt Pyry Zadanie 2. Obiekt Krasnopola - Wyczółki, Jeziorki - Dąbrówka
Dodano: 2009-06-19 - Konserwacja odwodnienia ulicznego na terenie Piastowa.
Dodano: 2009-05-08