Przetargi.pl
wykonanie koncepcji rozwoju hurtowni danych Publicznych Służb Zatrudnienia

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 237 00 00 , fax. 022 237 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Tamka 3 3
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99
    REGON: 14097129300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie koncepcji rozwoju hurtowni danych Publicznych Służb Zatrudnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji rozwoju hurtowni danych publicznych służb Zatrudnienia. Hurtownia danych wraz z kompletem narzędzi do integracji danych, poprawy jakości danych, budowy oraz dystrybucji raportów i zaawansowanych modeli analitycznych, administrowania i zarządzania metadanymi powinna stanowić Centralny System Analityczno-Raportowy - składową systemu informatycznego publicznych służb zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722221008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali należycie co najmniej trzy usługi o specyfikacji polegającej na (każda z usług powinna być zgodna przynajmniej z jedną z dwóch poniżej wymienionych specyfikacji): i) wsparciu realizacji projektu mającego na celu, budowę lub modernizację hurtowni danych z kompletnym procesem ETL oraz elementami analitycznymi, pozwalającej na analizę danych wielkości przekraczającej 50 GB i 50 mln rekordów - wartość usługi: co najmniej 200.000,00 zł brutto, ii) opracowaniu koncepcji architektury systemu informacyjnego przedsiębiorstwa lub instytucji, przy czym w opracowanej koncepcji uwzględniono rozwiązania hurtowni danych z pełnym procesem ETL i narzędziami analitycznymi - wartość usługi: co najmniej 200.000,00 zł brutto. b) dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z minimum 5 osób, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, spełniających następujące, minimalne warunki: i) kierownik projektu, który posiada następujące wykształcenie oraz doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - udział, jako kierownik projektu lub zastępca kierownika projektu w realizacji świadczenia usługi doradztwa w co najmniej 2 projektach zrealizowanych zgodnie z metodyką PRINCE2 lub inną równoważną, polegających na budowie systemów informatycznych, których wartość usługi wynosiła co najmniej 200 tys. zł. brutto każdy, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przy czym zespól dla każdego z wymienionych projektów powinien liczyć co najmniej 4 osoby, - potwierdzone oświadczeniem wykonawcy posiadanie certyfikatu potwierdzającego znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie co najmniej Foundation lub udział, jako kierownik projektu, w co najmniej 1 projekcie zrealizowanym zgodnie z metodyką PRINCE2; Zamawiający dopuszcza inny równoważny certyfikat w stosunku do PRINCE2, - udział, jako kierownik projektu lub zastępca kierownika projektu w realizacji projektu lub świadczenia usługi doradztwa w co najmniej 1 projekcie, w którym zastosowano rozwiązania hurtowni danych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ii) ekspert ds. systemów informatycznych, który posiada następujące wykształcenie oraz doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - udział w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w charakterze analityka lub projektanta w minimum 2 projektach doradczych z wykorzystaniem hurtowni danych o liczbie nazwanych użytkowników nie mniejszej niż 100 i zdobyte doświadczenie w: - analizowaniu wymagań użytkowników, - dokumentowaniu wymagań i modelowania procesów biznesowych, - stosowaniu technik modelowania, - prowadzeniu analizy strukturalnej, iii) ekspert - analityk ds. hurtowni danych, który posiada następujące wykształcenie oraz doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - udział, w charakterze analityka ds. hurtowni danych lub projektanta ds. hurtowni danych, w minimum 1 projekcie doradczym obejmującym realizację hurtowni danych, integrującym dane z co najmniej trzech systemów źródłowych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz doświadczenie w stosowaniu metodyki tworzenia hurtowni danych z zastosowaniem rozwiązań ETL, iv) ekspert ds. bezpieczeństwa, który posiada następujące wykształcenie oraz doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - udział jako osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo systemu w co najmniej 2 projektach informatycznych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące swym zakresem zagadnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych, v) ekspert ds. jakości, który posiada następujące wykształcenie oraz doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - udział jako osoba odpowiedzialna za zapewnienie jakości w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, - potwierdzone oświadczeniem wykonawcy posiadanie certyfikatu potwierdzającego znajomość metodyki PRINCE2 co najmniej na poziomie Foundation lub udział, jako osoba odpowiedzialna za zapewnienie jakości, w co najmniej 1 projekcie zrealizowanym zgodnie z metodyką PRINCE2; Zamawiający dopuszcza inny równoważny certyfikat w stosunku do PRINCE2. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale 3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 3.2.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o: - spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, - niepodleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług, o którym mowa w lit. c musi obejmować co najmniej trzy usługi spełniające warunki określone w pkt. 3.1 podpunkt B lit. a). Wykaz osób, o którym mowa w lit. d powinien obejmować co najmniej pięć osób spełniających warunki określone w pkt 3.1 podpunkt B lit. b) i musi zawierać informacje o doświadczeniu i kwalifikacjach osób, niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w tym punkcie. 3.3. Wykonawca zagraniczny: 4.3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 3.2.1 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.3.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Zasady dotyczące wykonawców występujących wspólnie: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: 3.4.1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4.2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa w pkt 3.4.1 oraz dokumenty, wymienione w pkt 3.2. 3.4.3. Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa: a) dokument, o którym mowa w pkt 3.2.1. lit a) b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wymienione w pkt 3.2.1 lit b) tiret 2. 3.4.4. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, o którym mowa w pkt 3.2.1 lit b) tiret 1, b) dokumenty określone w pkt 3.2.1 lit c) - f) (warunki określone w pkt 3.1.1. A, B, C powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie). 3.4.5. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 4 przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka opracowania projektu rozwoju hurtowni danych PSZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach