Przetargi.pl
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Strażacka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 664 23 88 , fax. 0-48 664 25 56
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
    ul. Strażacka 11 11
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 664 23 88, fax. 0-48 664 25 56
    REGON: 67023038500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://binp.info/kppspgrojec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Oferenci spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 2). Oferenci nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 3). Oferent zg z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Ocena spełnienia warunków polegać będzie na zebraniu od oferentów odpowiednich oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Jeżeli dostawca/wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca/wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Inne dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 3. Kserokopię umowy dostawców/wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców/wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 7. Wypełniony druk Opis przedmiotu zamówienia- wymagania techniczne dla lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wypełniony druk Akceptacja projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do istotnych warunków zamówienia. 9. Wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik nr 4 do istotnych warunków zamówienia. 10. Wypełniony druk Oświadczenia zg z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wypełniony druk Oświadczenie zg z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wypełniony druk Oświadczenia o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://binp.info/kppspgrojec/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach