Przetargi.pl
Opracowanie analizy rynku informacji turystycznej oraz wspomagających ją systemów informacyjnych w Polsce

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-613 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5367070, 5367011 , fax. 022 5367004
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
    ul. Tytusa Chałubińskiego 8 8
    00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5367070, 5367011, fax. 022 5367004
    REGON: 01621377500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie analizy rynku informacji turystycznej oraz wspomagających ją systemów informacyjnych w Polsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Opracowanie studium wykonalności dla realizacji projektu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej (PSIT). 1.1.1 Analizę stanu obecnego w zakresie integralności i funkcjonalności PSIT w Polsce oraz jego otoczenia. 1.1.2 Analizę zachodzących zmian organizacyjnych i technologicznych na rynku technologii cyfrowych w kontekście realizacji celu projektu: Promujmy Polskę razem 1.1.3 Analizę planowanych w projekcie rozwiązania technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. 1.2 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Zakup bazy danych... (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.1.1 - Repozytorium Informacji Turystycznej) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.2.1 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy bazy danych oraz sposobu utrzymania aktualności danych w okresie gwarancji dostawcy i po okresie gwarancyjnym. 1.2.2 Kalkulację kosztów realizacji. 1.2.3 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.2.4 Propozycje modelu wdrażania. 1.3 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Wprowadzenie oprogramowania do korzystania z bazy danych oraz wprowadzenie interfejsu wymiany danych w zakresie potencjału turystycznego... (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.1.2 - Aplikacje klienckie dla Punktów i Centrów Informacji Turystycznej) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.3.1 Określenie warunków technicznych i organizacyjnych dla rozbudowy. 1.3.2 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy-dostawców. 1.3.3 Kalkulację kosztów realizacji. 1.3.4 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.3.5 Propozycje modelu wdrażania oraz opracowanie harmonogramu. 1.4 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Zakup i podłączenie urządzeń współpracujących z bazą danych zgodnie z zakresem działalności poszczególnych podmiotów systemu... (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.1.3 - Wdrożenie sieci urządzeń klienckich) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.4.1 Określenie warunków funkcjonalnych, technicznych i organizacyjnych dla wprowadzenia tego systemu. 1.4.2 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy lub dostawców. 1.4.3 Kalkulację kosztów realizacji w określonym budżecie w min. 3 wariantach. 1.4.4 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.4.5 Propozycje modelu wdrażania oraz opracowanie harmonogramu zakupów i podłączenia urządzeń. 1.5 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Wdrożenie systemu wielokanałowej komunikacji... GPS (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.1.4 - Wykorzystanie systemu geolokalizacji) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.5.1 Określenie warunków funkcjonalnych, technicznych i organizacyjnych dla wprowadzenia tego systemu. 1.5.2 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy. 1.5.3 Kalkulację kosztów realizacji. 1.5.4 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.5.5 Propozycje modelu wdrażania oraz opracowanie harmonogramu wdrożenia. 1.6 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Wdrożenie systemu wielokanałowej komunikacji... GSM (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.1.5 - Wykorzystanie sieci GSM) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.6.1 Określenie warunków funkcjonalnych, technicznych i organizacyjnych dla wprowadzenia tego systemu. 1.6.2 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy. 1.6.3 Kalkulację kosztów realizacji. 1.6.4 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.6.5 Propozycje modelu wdrażania oraz opracowanie harmonogramu wdrożenia. 1.7 Analizę i wnioski dla planowanego projektu: Contact Center (opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w dodatku A, punkt A.3 - Contact Center) jako etapu budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmujące: 1.7.1 Określenie warunków funkcjonalnych, technicznych i organizacyjnych dla wprowadzenia tego systemu. 1.7.2 Propozycję sposobu wyłonienia dostawcy. 1.7.3 Kalkulację kosztów realizacji. 1.7.4 Ocenę ryzyka i propozycje działań mających przeciwdziałać wystąpieniu ryzyk. 1.7.5 Propozycje modelu wdrażania oraz opracowanie harmonogramu wdrożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722221008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i forma wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45. ustawy najpóźniej do dnia poprzedzającego termin otwarcia ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 6.000,00 zł. 2. Miejsce wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić przelewem na nw. konto Polskiej Organizacji Turystycznej: 65103015080000000802919115 z dopiskiem: Wadium dla zamówienia pn. Opracowanie analizy rynku informacji turystycznej oraz wspomagających ją systemów informatycznych w Polsce. 2.1 Ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 2.2 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje/poręczenia bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) winien być załączony do oferty. 3 Zwrot wadium 3.1 Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust 1 i 2 ustawy. 3.2 Zwrot wadium przetargowego Wykonawcy wybranemu do wykonania zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego: Wadium wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 4.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 4.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa a art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż: 1.1.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) zrealizowali co najmniej 1 usługę doradczo-analityczną dla projektu wspomaganego komputerowo rozproszonego systemu informacyjnego o zasięgu co najmniej regionalnym obejmującą: audyt stanu obecnego oraz analizę systemów informatycznych o wartości zlecenia minimum 150 000 PLN brutto; b) opracowali co najmniej 1 studium wykonalności dla projektu z zakresu technologii informatycznej o wartości inwestycji minimum 300 000 PLN brutto, które otrzymało pozytywną ocenę formalną w konkursie o dofinansowanie ze środków finansowych z funduszy UE 1.1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy, w tym co najmniej: a) jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu, posiadającą udokumentowane doświadczenie w kierowaniu projektem należycie wykonanym obejmującym problematykę rozbudowy systemu informatycznego w obszarze usług turystycznych (w tym informacji turystycznej, ubezpieczeń, transportu pasażerskiego) lub w obszarze marketingu usług; b) jedną osobą pełniącą funkcję Eksperta, posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji analizy w projekcie należycie wykonanym obejmującym problematykę rozbudowy systemu informatycznego w obszarze usług turystycznych (w tym informacji turystycznej, ubezpieczeń, transportu pasażerskiego) lub w obszarze marketingu usług; 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: 1.2.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 300.000,00 PLN; 1.2.2. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN; 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg schematu: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w punkcie 12 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ łącznie z dokumentem: Metodologia - sposób realizacji zamówienia. 2. Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert; 2.2. oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2.2.1. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu łącznie z określeniem wartości, dat wykonania, (zał. nr 3) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4); 2.2.2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia kilku zaświadczeń z banku co do zdolności kredytowej pod uwagę będzie brana ta zdolność kredytowa, która została potwierdzona zaświadczeniem wystawionym w najkrótszym czasie przed terminem składania ofert; 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji przez organ - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.6. dowód wniesienia wadium. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Uwaga ! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2.1, 12.2.3, 12.2.4 i 12.2.5 składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ze zm.). Oferty wspólne: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że konsorcja- dokumenty wymienione w punktach 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 (jeśli dotyczy) muszą przedstawiać dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodologia - sposób realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach