Przetargi.pl
Usługa zaprojektowania, wykonania i wdrożenia nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Mazowieckiego

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 59 79 290, 59 79 603
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 59 79 100, fax. 022 59 79 290, 59 79 603
    REGON: 01327263600018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zaprojektowania, wykonania i wdrożenia nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Mazowieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej, zwanych dalej SYSTEMEM, a w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji analityczno-projektowej: a) Identyfikacja potrzeb biznesowych związanych z projektowanym Systemem, b) Opracowanie Specyfikacji Wymagań Systemowych zwanej dalej Specyfikacją. 2) Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie Systemu dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego wg Specyfikacji z pkt 1, zatwierdzonej przez Zamawiającego. 3) Przeniesienie do Systemu danych z dotychczasowego serwisu internetowego oraz Biuletynu Informacji Publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302482001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizowali, co najmniej dwa zamówienie na usługi odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych zawierających elementy BIP-u, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej Dz. U. z dnia 8 października 2001 r. z późn. zm. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp. 8. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 24 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą liczbę punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje kryterium: za każde udokumentowane zamówienie określone w warunkach udziału w postępowaniu, Zamawiający przyzna 1 pkt. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, będzie większa niż określona w sekcji IV.1.2) Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców, którzy uzyskali najwyższą punktację. 9. Użyty w ogłoszeniu skrót p.z.p. oznacza ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o następującej treści: - Ja niżej podpisany .... oświadczam, że podmiot który reprezentuję (nazwa i adres Wykonawcy) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Ja niżej podpisany .... oświadczam, że podmiot który reprezentuję (nazwa i adres Wykonawcy) nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ponadto Wykonawca zamieści w wykazie co najmniej 2 linki do stron internetowych przedstawionych w wykazie. Wykonawcy przedstawią informację zgodnie z wymogami określonymi w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja wizualizacji serwisu internetowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach