Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Grabowiecka 7 7
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
REGON: 00029617600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z prasowaniem, maglowaniem i dezynfekcją pościeli, odzieży i bielizny mieszkańców Domu Pomocy Społecznej , kocy, narzut, podkładów podgumowanych, kołder, poduszek, odzieży ochronnej pracowników Domu oraz dostarczanie czystego asortymentu do siedziby zamawiającego w ilości około 220 kg dziennie i około 5500 kg na miesiąc w okresie od 2 stycznia 2010 r do 31 grudnia 2010roku. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 8.00 transportem Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Odbierane z Domu pranie będzie zważone i posegregowane w workach oddziałami. Oddawane pranie musi być posegregowane na poszczególne oddziały w opisanych workach. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem , na dokumentach sporządzonych wg ustalonych wzorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 , a w szczególności : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt 7 naszej SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu należy dostarczyć: aktualny odpis wypisu z rejestru handlowego , rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego , że Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym (oryginał lub potwierdzona kopia) , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed składaniem ofert); pełnomocnictwa osób do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; referencje, potwierdzające terminowość i należytą staranność wykonawstwa zrealizowanych usług.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych - Nr sprawy EZP-252-6/2016.
Dodano: 2016-03-10 - Przetarg nieograniczony na kompleksowe usługi prania
Dodano: 2016-02-26 - Usługi prania
Dodano: 2016-02-18 - Świadczenie kompleksowych usług prania bielizny pościelowej płaskiej oraz pozostałego asortymentu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2016-02-11 - Świadczenie kompleksowych usług prania wraz z dzierżawą bielizny pościelowej płaskiej, prania pozostałych asortymentów Zamawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2016-01-18 - Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach
Dodano: 2015-08-12 - Świadczenia kompleksowej usługi pralniczej pościeli, bielizny oraz odzieży ochronnej wraz z usługą sterylizacji, dezynfekcji i dzierżawą dla TOP MEDICUS Sp. z o. o. w Opatowie
Dodano: 2015-05-27 - Usługi prania
Dodano: 2015-03-11 - Świadczenie usług pralniczych nr sprawy EZP-252-3/2015
Dodano: 2015-03-02 - Usługi prania
Dodano: 2015-02-25