Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM plus do kotłowni olejowej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21 a.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-112 Kielce, ul. Wapiennikowa 21A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 361 07 86 , fax. 0-41 361 39 06
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach
    ul. Wapiennikowa 21A 21A
    25-112 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 361 07 86, fax. 0-41 361 39 06
    REGON: 29264753100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/kielce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Służba zespolona wojewody

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM plus do kotłowni olejowej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21 a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus kwalifikowanego według normy ZN/ITN-PKN S.A./N.F.-219/2000 ; PN-C-96024:2001 do kotłowni Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach przy ul. Wapiennikowej 21 a w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. w ilości około 30.000 litrów (? 15%) . Charakterystyka parametrów oleju opałowego: - temperatura zapłonu, nie niższa niż 65°C - wartość opałowa, nie niższa niż 42,6 MJ/kg - wody nie więcej niż 200 mg/kg - siarki do 0,20% 2. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem oleju opałowego do kotłowni co. zlokalizowanej w siedzibie Odbiorcy w ilościach każdorazowo zamawianych przez Odbiorcę. Ilość dostarczonego oleju opałowego ustalana będzie na podstawie wskazań dystrybutora w temperaturze rzeczywistej. Zamówienia realizowane będą w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie obrotu paliwami; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Opis metody dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Za wykonawcę, który posiada niezbędna wiedzę, potencjał techniczny uważa się wykonawców, którzy w ostatnich trzech latach dokonywali dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia co do wielkości i charakteru oraz wywiązali się z nich należycie. 2. Oceny spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń: metodą: spełnia / nie spełnia. 3. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.89 ust. 1 ustawy, a złożona przez niego oferta nie bierze udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, zgodnie z art.91 ustawy. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku występowania kilku wykonawców wspólnie, każdy z nich musi spełniać warunki określone w ust. 1 lit a i d. Warunki określone w rozdziale V pkt. 2 wszyscy występujący wykonawcy muszą spełnić łącznie. 6. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 2 lit. a i b niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ( w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. 7. W przypadku, gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a) na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez zamawiającego warunków, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ustawy oraz, że niepodległa on wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z ustawą Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. 1999, Nr 101,poz.1178); e) wykaz dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia co do wielkości i charakteru dokonywanych w ostatnich trzech latach z podaniem ich wartości, dat wykonania, dla co najmniej 5 odbiorców oraz ich oświadczenia, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty oferta musi spełniać następujące wymagania: a) każdy z wykonawców jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wymienionych w ust.1 lit. a, b, c, d, niniejszego rozdziału, b) wykaz o którym mowa w ust. 1 lit. e musi złożyć co najmniej jeden z wykonawców c) do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania występujących wspólnie wykonawców. 3. Forma składanych dokumentów: - dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę lub notariusza. 4. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. b, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 7. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy, zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 lub pkt 4 i 5 niniejszego rozdziału. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 ustawy, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem pkt 6 i 7. - na wezwanie zamawiającego nie wyrażą zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/kielce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach