Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I MASZYN SPRZĄTAJĄCYCH

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I MASZYN SPRZĄTAJĄCYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I 1. Obieraczka do ziemniaków SKBZ 40 N- nierdzewna, pojemność 40 kg; powierzchnia walca, drzwiczki i dno pokryte korundem, 1100W 400V 50 Hz, wydajność 450 kg godz.Wymiary: 88x100x78 - szt. 1 2. Separator obierzyn LS-1N, wykonany ze stali nierdzewnej, pojemność 17 9,2LWymiary: 35,5x32,5x33h - szt. 1. 3. Chochla monoblok, bez spawów i zagięć, 475x160, pojemność 1L nr kat.323160 firmy Stalgast lub równoważny - szt. 3. 4. Tłuczek stalowy z rączką z tworzywa, 3 powierzchnie rozbijające, nr kat. 241090 firmy Stalgast lub równoważne- szt. 3 Pakiet II 1. Automat czyszcząco - zbierający, akumulatorowy szt. 1 2. Automat czyszcząco - zbierający sieciowy - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowo-ilościowy - załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ 2. Formularze oferty z cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą do Zamawiającego - załącznik Nr 3 do SIWZ, oddzielnie do każdego Pakietu. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że firma nie podlega wykluczeniu z postępowania, art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, że firma nie zalega w płaceniu składek do Urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Podpisany projekt Umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 9. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną