Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowych, okresowych i kontrolnych-specjalnych przeglądów sprawności technicznej i napraw respiratorów Weinmann: Medumat Transport, Medumat Easy i Medumat Easy CPR

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
  • Data zamieszczenia: 2019-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
    REGON: 16321074000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowych, okresowych i kontrolnych-specjalnych przeglądów sprawności technicznej i napraw respiratorów Weinmann: Medumat Transport, Medumat Easy i Medumat Easy CPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych, okresowych i kontrolnych-specjalnych przeglądów sprawności technicznej oraz napraw respiratorów Weinnman: Medumat Transport, Medumat Easy i Medumat Easy CPR będących wyrobami medycznymi, służących do udzielania świadczeń zdrowotnych. Przeglądy Przeglądy muszą odbywać się zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzenia, jakie ten określił w aktualnej instrukcji obsługi oraz aktualnej instrukcji serwisowej, tj.: 1 raz na dwa lata dla urządzenia medycznego wymagającego przeglądu co 24 miesiące. Instrukcje obsługi oraz instrukcje serwisowe będące w posiadaniu Wykonawcy muszą pochodzić wyłącznie z legalnej dystrybucji, nie mogą być pozyskiwane przez Wykonawcę w wyniku nielegalnego ich rozpowszechniania. Wykonywanie przeglądów będzie się odbywało zgodnie z zapisami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujące przeglądy techniczne / naprawy urządzeń medycznych, 2) Wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Wykaz osób będzie stanowił załącznik do umowy. 3) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności będzie polegało:  na etapie złożenia oferty Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy),  na etapie realizacji umowy Wykonawca lub podwykonawca na wezwanie Zamawiającego składa oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Istotnych Postanowieniach Umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ), który ma umożliwić: a) dokonanie oceny w kryterium – „Kwalifikacje zawodowe” - ocena dokonana będzie dla osób wyznaczonych do wykonywania przeglądów – opisanym szczegółowo w § 18 ust. 2 pkt 4) i 5) SIWZ, oraz b) ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia – zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ. Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Kwalifikacje zawodowe” jedynie na podstawie Wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia złożonego wraz z ofertą. Wykaz ten będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 2 i 3 Ustawy jedynie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach