Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
- Data zamieszczenia: 2019-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Księżycowa 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
REGON: 16321074000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowych, okresowych i kontrolnych-specjalnych przeglądów sprawności technicznej i napraw respiratorów Weinmann: Medumat Transport, Medumat Easy i Medumat Easy CPR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych, okresowych i kontrolnych-specjalnych przeglądów sprawności technicznej oraz napraw respiratorów Weinnman: Medumat Transport, Medumat Easy i Medumat Easy CPR będących wyrobami medycznymi, służących do udzielania świadczeń zdrowotnych. Przeglądy Przeglądy muszą odbywać się zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzenia, jakie ten określił w aktualnej instrukcji obsługi oraz aktualnej instrukcji serwisowej, tj.: 1 raz na dwa lata dla urządzenia medycznego wymagającego przeglądu co 24 miesiące. Instrukcje obsługi oraz instrukcje serwisowe będące w posiadaniu Wykonawcy muszą pochodzić wyłącznie z legalnej dystrybucji, nie mogą być pozyskiwane przez Wykonawcę w wyniku nielegalnego ich rozpowszechniania. Wykonywanie przeglądów będzie się odbywało zgodnie z zapisami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujące przeglądy techniczne / naprawy urządzeń medycznych, 2) Wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Wykaz osób będzie stanowił załącznik do umowy. 3) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności będzie polegało: na etapie złożenia oferty Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy), na etapie realizacji umowy Wykonawca lub podwykonawca na wezwanie Zamawiającego składa oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Istotnych Postanowieniach Umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ), który ma umożliwić: a) dokonanie oceny w kryterium – „Kwalifikacje zawodowe” - ocena dokonana będzie dla osób wyznaczonych do wykonywania przeglądów – opisanym szczegółowo w § 18 ust. 2 pkt 4) i 5) SIWZ, oraz b) ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia – zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ. Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Kwalifikacje zawodowe” jedynie na podstawie Wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia złożonego wraz z ofertą. Wykaz ten będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 2 i 3 Ustawy jedynie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-08 - okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-29 - Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2023-11-07 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W PODZIALE NA ZADANIA
Dodano: 2023-08-22 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury endoskopowej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce.
Dodano: 2023-07-03 - Przeglądy i konserwacja sprzętu medycznego
Dodano: 2023-06-07 - Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
Dodano: 2023-05-31 - Przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-05-12 - Obsługa serwisowa, pogwarancyjna, aparatury anestezjologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Ostrołęce.
Dodano: 2023-04-28