Przetargi.pl
Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48/ 36 248 47 , fax. 48/ 36 248 47
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
    Tochtermana 1
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48/ 36 248 47, fax. 48/ 36 248 47
    REGON: 670206286
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1. - Przeglądy serwisowe i naprawa defibrylatorówCzęść nr 2. - Przeglądy serwisowe i naprawa krzesełek transportowychCzęść nr 3. - Przeglądy serwisowe i naprawa noszy z transporterem- Część nr 4. - Przeglądy serwisowe i naprawa ssaków elektrycznych- Część nr 5.- Przeglądy serwisowe i naprawa pomp infuzyjnych i stacji dokujących- Część nr 6. - Przeglądy serwisowe i naprawa pulsoksymetrów- Część nr 7.- Przeglądy serwisowe i naprawa urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej- Część nr 8. - Przeglądy serwisowe i naprawa wideolaryngoskopów- Część nr 9. - Przeglądy serwisowe i naprawa respiratorów- Część nr 10. - Przeglądy serwisowe i naprawa noszy elektrycznychCzęść nr 11. - Przeglądy serwisowe i naprawa inkubatorów transportowych- Część nr 12. - Przeglądy serwisowe i naprawa koncentratorów tlenu-Część nr 13.- Przeglądy serwisowe i naprawa pozostałego sprzętu medycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Przeglądy serwisowe, oraz naprawy sprzętu medycznego odbywać się będą w siedzibie głównej Zamawiającego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1, z częstotliwością zalecaną przez producenta. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania właściwego wpisu do Paszportu Technicznego dla danego urządzenia oraz potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy i/lub wystawienie raportu serwisowego uwzględniającego wykryte usterki.4.2.Przeglądy każdorazowo, stosownie do rodzaju sprzętu będą zlecane Wykonawcy przez Zamawiającego, stosownie do przedstawionego harmonogramu, o którym mowa w pkt. 4.64.3.Wykonawca zapewnia oryginalne części zamienne. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się użycie tzw. zamienników. Części zamienne użyte do naprawy będą nowe i pełnowartościowe oraz posiadające parametry techniczne nie gorsze niż części oryginalne.4.4.Obowiązek serwisowania sprzętu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).4.5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ.4.6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zlecenia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania drogą elektroniczną zestawienia sprzętu od Zamawiającego.4.7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych usług.5. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu serwisu i naprawy przedmiot umowy dla określonej części zlecenia, w ilości nie większej jednak niż do 30% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia powtórzeniowego nastąpi w sytuacji konieczności wykonania takiej usługi na sprzęcie, który nie występuje w zamówieniu podstawowym, ale będzie zgodne z tym zamówieniem.- Powyższe dotyczy wszystkich części postępowania.6. Obowiązek serwisowania sprzętu medycznego następuje zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974).7.Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach