Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej usługi - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - dla projektu: Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska 16a 16a
    11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 00054094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej usługi - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - dla projektu: Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Etap I - przygotowanie inwestycji 1.Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawców robót projektowych oraz budowlano - montażowych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: - przygotowania projektu dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych, w tym : - ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, - przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania na roboty projektowo - budowlane - udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ uczestniczenie w zakresie doradztwa technicznego w otwarciu ofert i wyborze wykonawcy 2.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na złożone przez wykonawców zapytania lub wnioski o wyjaśnienia. 3.Przygotowanie projektu treści umowy z wybranym wykonawcą, zgodnie z ustaleniami przetargu, na warunkach wynikających ze złożonej oferty i uzgodnienie jej z Zamawiającym 4.Udział w procedurze zawarcia umowy z wykonawcą:- przygotowanie do podpisania przez Zamawiającego umowy z wybranym wykonawcą na roboty budowlane; - przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu, - wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych po wyłonieniu wykonawcy tych robót w terminie 10 dni od podpisania umowy z wykonawcą 5.Przygotowanie wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Olsztynie w celu uzyskania pożyczki na dofinansowanie projektu (ile Zamawiający zdecyduje o złożeniu wniosku). 6.Obsługa organizacyjna i uzgodnienie jej z Zamawiającym 1.przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej tj., umów z poszczególnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 2.udział w postępowaniach o zamówienie publiczne: - przygotowanie projektów dokumentacji formalno -prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne; - udział w rozpatrzeniu uwag i zapytań, składanych w trakcie postępowania wraz z rekomendacją rozstrzygnięcia opiniowanie projektów umów, przygotowanie materiałów do ewentualnych procesów sądowych wynikających z realizacji umowy 3.sporządzanie opinii i analiz związanych z inwestycjami. 4.Obsługa organizacyjna w zakresie realizacji inwestycji: opiniowanie projektów umów sporządzanie analiz i opinii, sprawozdań. Wszystkie czynności Inwestora Zastępczego muszą być uzgadniane z Zamawiającym. II. Etap II - realizacja 1.Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy, 2.Ustanowienie na własny koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego , 3.Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a)kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, c)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, d)kontrola jakości wykonanych prac i wydawanie poleceń usunięcia usterek e)uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, częściowych f)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, zgłaszanych przez wykonawców lub Zamawiającego, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, bądź opinii rzeczoznawców, g)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, h)bieżąca kontrola rozliczeń budowy 4.Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 5.Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 6.Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą i aktualnym postępem prac na budowie w zakresie rzeczowym i finansowym (potwierdzonym przez protokół). 7.Dopilnowanie, by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. 8.Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących. 9.Załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej. 10.Dokonywanie odbiorów technicznych, przy współudziale Zamawiającego, wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia. 11.Organizacja i uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 12.Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 13.Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 14.Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 15.Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 16.Pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie (o ile będzie taka potrzeba). 17.Przeprowadzenie minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji z udziałem kierownika budowy/ robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego przedstawiciela Zamawiającego w razie potrzeby, projektanta. 18.Przeprowadzenie przeglądu pogwarancyjnego o którym mowa w pkt. 17 na każde żądanie Zamawiającego i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad i usterek. 19.Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z zapisami harmonogramu rzeczowo-finansowego, zatwierdzonego przez jednostkę finansująca, 20.Prowadzenie w razie potrzeby ustalonych przez Zamawiającego narad koordynacyjnych na budowie z wykonawcami robót i Zamawiającym dotyczących wykonania i zaawansowania robót 21.Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor Zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach III. Rozliczenie końcowe inwestycji wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi. Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie: 1)z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę; 2)z warunkami określonymi w Regionalnym Programie Operacyjnym Warmia i Mazury 2007 - 2013. IV. Inne czynności wynikające z pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Pozostałe obowiązki 1.Sprawując obowiązki wynikające z niniejszej umowy Inwestor Zastępczy: 1.Powoła na swój koszt wskazanych w ofercie inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, w tym między innymi branże: instalacje i sieci sanitarne; konstrukcyjno budowlanej; instalacje i sieci elektryczne. 2.Powiadomi Zamawiającego na piśmie podając w terminie umożliwiającym terminowe, planowane rozpoczęcie robót:dane osobowe, zakres umocowania, oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, uwiarygodnione kopie uprawnień osób o których mowa w ust 1. 3.Zapewni skuteczność nadzoru inwestorskiego, osób o których mowa w ust 1, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót, materiałów, maszyn i urządzeń zabudowanych oraz postępu robót. 4.Inwestor Zastępczy ustanawia inspektorów nadzoru, którzy działają w ramach umocowania określonego przez zamawiającego w umowie, zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Inwestorem Zastępczym - przepisami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 5.W wypadku, gdy niezbędne jest podjęcie decyzji wykraczających poza zakres uprawnień inspektora nadzoru, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem wypadków wyraźnie wskazanych w ustawie Prawo Budowlane. Inspektor nadzoru nie ma prawa zwolnienia wykonawcy z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z dokumentów umownych. 6.Zmiana inspektora nadzoru odbywa się wg przepisów Prawa Budowlanego. 7.Polecenia wydawane przez inspektora nadzoru powinny mieć formę pisemną. 8.Jeżeli jednak w określonych okolicznościach inspektor nadzoru uzna za konieczne wydanie polecenia ustnego, wystawi w ciągu 24 godzin pisemne potwierdzenie wydania polecenia. 9.Polecenia inspektora nadzoru nie mogą naruszać zakresu praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach