Przetargi.pl
wykonanie kompleksowego remontu korytarza III i VIII piętra w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie kompleksowego remontu korytarza III i VIII piętra w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) zadanie nr 1: kompleksowe wykonanie remontu korytarza na III piętrze w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, 2) zadanie nr 2: wykonanie remontu korytarza na VIII piętrze w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu. Ofertę na zadanie nr 1 należy przygotować na podstawie Dokumentacji projektowej pod nazwą Projekt i aranżacja hallu Rektoratu Collegium Maximum III ptr Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót wraz z zestawieniami rodzaju prac do wykonania (ilościowo- wartościowymi) w ślepej formie. Ofertę na zadanie nr 2 należy przygotować na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót wraz z zestawieniami rodzaju prac do wykonania (ilościowo- wartościowymi) w ślepej formie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium (dotyczy tylko zadania nr 1) w wysokości: 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) w terminie do dnia 09 listopada 2009 r. do godz. 10:00. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. Dla zadania nr 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: b.1.)wykażą się doświadczeniem w remontach co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości: - dla zadania nr 1 - co najmniej 100.000,00 zł. brutto każde, - dla zadania nr 2 - co najmniej 20.000,00 zł brutto każde. b.2.) dysponują osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy, kierownika robót instalacji elektrycznych, kierownika robót instalacji wod-kan. - dotyczy zadania nr 1 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż: - dla zadania nr 1 - 300.000,00 zł. - dla zadania nr 2 - 50.000,00 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy, 5. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy, kierownika robót instalacji elektrycznych, kierownika robót instalacji wod-kan., 6. wykaz wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia według zapisu w punkcie 6.1.1 ppkt. b.1 SIWZ oraz załączą do oferty dokumenty wystawione przez Zamawiających, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 7. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy, udzielą co najmniej: 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 i 2. 8. zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, 9. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym według zapisu w pkt. 6.1.1 ppkt. c SIWZ. 10. zestawienia ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej - załącznik nr 8 i 8A SIWZ dotyczy zadania nr 1 , załącznik nr 8B SIWZ dotyczy zadania nr 2. 11. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy dla zadania nr 1 i 2, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach