Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Poprzeczna - Słowackiego - Mickiewicza wraz z wykonaniem sieci wodociągowej w ul. Poprzecznej

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 041 3832378
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 041 3832378
    REGON: 00052394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Poprzeczna - Słowackiego - Mickiewicza wraz z wykonaniem sieci wodociągowej w ul. Poprzecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Poprzeczna - Słowackiego - Mickiewicza. a) Wykonanie robót rozbiórkowych - cięcie nawierzchni mechanicznie z mas mineralno asfaltowych głębokości 5cm w ul.Mickiewicza - 60m - rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumiczne grubości 4cm na całej szer. w ul. Poprzecznej i pozostałych na szer. 1m - 330m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa grubość 15cm - 300m2 - wywiezienie asfaltu i podbudowy z rozbiórki - 60m3 b) Wykonanie renowacji nawierzchni - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm -300m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm -300m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) gr. 4cm - 25m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 3cm -25m2 c) Wykonanie robót ziemnych - wykopy mechaniczne na odkład od studni Si do S5, przewiert od studni Si do S8r - 215,3m3 - nakłady uzupełniające za każdy dalszy 1km - 226,1m3 - wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość 1km - 183,4m3 - pełne umocnienie ścian wykopów - 900m2 - zasypanie piaskiem pod kablami i odkrytymi urządzeniami - 48,6m3 - zasypanie gruntem wydobytym od studni Sir - S5 - 76,5m3 - zasypanie wykopów ręcznie pod kanał główny i pod przykanały - 251,1m3 - grunt na zasypkę, piasek gliniasty - 223,6m3 - zagęszczenie całości zasypu - 348,7m3 - montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznym i telekomunikacyjnym - 16kpl d) Wykonanie robót montażowych kanału - podłoże z materiałów sypkich grubości 10cm - 193,0m2 - kanały z rur ? 160mm - 25m - kanały z rur ? 200mm karbowane - 141,0m - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) ? 200mm - 40,5m - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych - 5 złączy - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ? 1000mm - 4szt - studzienki kanalizacyjne systemowe - 3szt - studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych ? 1000mm - 5szt - przewierty po jezdnią rurami ? 300-600mm - 20m - zamknięcie końcówek rur ochronnych - 4kpl e) Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia trasy i opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. f) Projekt oznakowania ruchu oraz zajęcia pasa drogowego i stanowisk handlowych g) Harmonogram robót. 2. Wykonanie wodociągu w ul. Poprzecznej a) Wykonanie robót ziemnych i demontażowych - wykop pod rurociąg i przyłącza - 86,4m3 - podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych - 12,4m3 - przebicie otworów w elementach z betonu - 4szt - demontaż przewodów wodociągowych z rur żeliwnych - 82m b) Wykonanie robót montażowych - wstawienie trójnika żeliwnego ciśnieniowego - 1szt - montaż rurociągów z rur polietylenowych ? 90mm- 82m - montaż rurociągów z rur polietylenowych ? 63mm - 25m - połączenie rur polietylenowych - 20 złącze - montaż kształtek ciśnieniowych ? 63mm- 7szt - montaż kształtek ciśnieniowych ? 90mm- 7szt - zasuwy żeliwne klinowe ? 80mm - 1kpl - zasuwy żeliwne klinowe ? 50mm - 7kpl c) Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia trasy i opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1)Zabezpieczenie terenu budowy 2)Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości: 2 500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia sanitarne; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia sanitarne; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych 3)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia sanitarne, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach