Przetargi.pl
Usunięcie uchybień p. pożarowych w Przedszkolu nr 3 w Olkuszu

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie uchybień p. pożarowych w Przedszkolu nr 3 w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usunięcie uchybień p. pożarowych w Przedszkolu nr 3 w Olkuszu. Zakres prac: - demontaż starych drzwi - montaż drzwi AL Zewnętrznych (profil ciepły), - stalowych wewnętrznych EI30 i AL wewnętrznych EI30, - montaż okna PCV (oddymienie) nowego , przeróbka okuć okna starego - wzniesienie ścianek z cegły kratówki o odporności REI 60 - tynki i malowanie ścian - oświetlenie ewakuacyjne - oddymianie : dostawa urządzeń i montaż - wymiana opraw oświetlenia istniejącego na korytarzach Przy realizacji zamówienia wykonawca uzgodni z użytkownikiem organizację prac. Zamawiający wymaga aby wykonawca utrzymywał porządek i sprzątał na bieżąco po robotach. Szczegółowe ilości i zakres robót określone są w kosztorysach nakładczych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego, z wyłączeniem robót malarskich , na które należy udzielić 24 miesiące gwarancji od dnia dokonania odbioru końcowego. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 22.06.2009 do 14.08.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga : b1/ - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnień konstrukcyjno - budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania. b2/- wykonania co najmniej dwóch robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie wznoszenia obiektów i osadzania stolarki okiennej i drzwiowej ( w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia ) oraz referencji czyli dokumentów potwierdzających należyte wykonanie z odniesieniem do umownych terminów realizacji oraz określeniem wartości zrealizowanych zamówień nie mniejszych niż 50.000 zł brutto każde. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oświadczenie zał nr 3 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 u-Pzp.- oświadczenie zał nr 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania; wykaz wykonanych robót (co najmniej 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach