Przetargi.pl
Wykonanie kalendarza ściennego

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kalendarza ściennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kalendarza ściennego w następującym zakresie: - edycję zdjęć na warstwach w programie do obróbki graficznej, projekt, wykonanie oraz transport do siedziby zamawiającego dwujęzycznego kalendarza ściennego realizowanego w ramach projektu nr PL.3.22/3.3.04/09.00920 pt. Okno na świat współfinansowanego w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz do 10% ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia fotograficzne w wersji elektronicznej wraz z ich opisem w języku polskim i czeskim. Jedna strona kalendarza zawierać będzie zdjęcia zabytków i innych atrakcyjnych miejsc, natomiast druga strona zawierać będzie opisy obiektów/miejsc w języku polski i czeskim. Na każdej stronie kalendarza (z wyłączeniem okładki) mają zostać zamieszczone następujące informacje: - data dzienna, - układ trzymiesięczny (poprzedni, obecny i następny miesiąc), - nazwy dni tygodnia w języku polskim i czeskim, - nazwa miesiąca (w języku polskim i czeskim) i rok, - informacja o współfinansowaniu projektu, nazwa projektu, logo Unii Europejskiej, logo programu, - logo/herb Racibórz/Krawarz Okładka powinna zawierać następujące elementy: - rok, - nazwa Racibórz/Krawarz, - informacja o współfinansowaniu projektu, nazwa projektu, logo Unii Europejskiej, logo programu, - z tyłu okładki dane teleadresowe obu miast, Specyfikacja: Kalendarz: a).ilość plansz - 14 (okładka przednia + plansze miesięcy-13 sztuk, tył - 1 sztuka) b).wymiary: 465 x 665 mm c).papier: 13 kartek - papier kreda mat 200 g, Tył - karton Alaska 300g bez zadruku d).zadruk: 4/4 e).wykończenie: spiralowanie Zip-Wire w kolorze białym po krótszym boku w sposób umożliwiający przewrócenie kartek na druga stronę + zawieszka, f).opakowanie: przezroczysta torba foliowa zgrzewana z 3 stron, z wycinanym uchwytem, g). ilość kalendarza: 3000 sztuk. Zdjęcia do kalendarza: a) zastosowanie min. filtrów: Smart Blur (radius 10, threshold 30), Glowing Edges (edge width 1, edge brightness 12, smoothness 15), Watercolor (brush details 12, shadow intensity 0, texture 3), których nazwy i parametry zostały zaczerpnięte z oprogramowania Adobe Photoshop, b) stopniowe nanoszenie kolorów za pośrednictwem min. 2 typów pędzli: dry brush, wet media brushes
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 781600006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) a). powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3).Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach