Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Ściegna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6741338 , fax. 0-32 6741338
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
    ul. Ściegna 9 9
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0-32 6741338, fax. 0-32 6741338
    REGON: 27237888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. 2.Szczegółowe warunki dostawy: a)przedmiot dostawy winien być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, b)wymagany rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2003 r. o następujacych parametrach: 1.autoryzowany serwis w promieniu do 50 km, 2.silnik wysokoprężny o mocy minimum 60 kW, 3.napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 4.blokada mechanizmu różnicowego, 5.stalowa osłona układu napędowego, 6.most przedni wahliwy, 7.układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 8.układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 9.koparkowy kształt wysięgnika, 10.gniazda sworzni ramy obrotowej/podstawy wysięgnika zaopatrzone w wymienne tuleje, 11.układ hamulcowy działający na jedna lub dwie osie z możliwościami hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, 12.elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 13.pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności minimum 150 l/min, 14.cisnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 200 bar, 15.kabina operatora typu ROPS i FOBS wyposażona w dwoje drzwi oraz wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, 16.stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe, 17.łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet, 18.wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3300mm, 19.ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniej jak 5800 mm, 20.dwie łyzki koparki o szerokości 610 mm oraz 305 mm, 21.sterowanie ramieniem koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych, 22.wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, 23.dostawa na miejsce garażowania na koszt Dostarczającego, 24.szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej, 25.wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg. c)sprzęt winien być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, d)gwarancja na przedmiot dostawy nie mniejsza niż: 12 m-cy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. e)dostawa na miejsce garażowania w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy f)warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni. Płatność będzie następowała w trzech transzach: I - 75 % wynagrodzenia umownego brutto- po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i odbiorze potwierdzonym protokołem odbioru, II - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 stycznia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy co zostanie potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg zał. nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e).Pełnomocnictwo podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.wg zał. nr 4. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach