Przetargi.pl
Wykonanie kalendarza biurkowego wolnostojącego

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kalendarza biurkowego wolnostojącego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje - wykonanie projektu, skład i wydruk oraz transport do siedziby zamawiającego kalendarza (terminarza) biurkowego wolnostojącego. Zamawiający dostarczy Wykonawcy 58 rysunków w wersji papierowej w formacie A5, wykonanych kolorowymi kredkami. Na każdej stronie terminarza (z wyłączeniem okładki oraz kalendarium na lata 2010-2015) mają zostać zamieszczone następujące informacje: - data dzienna, - układ trzymiesięczny (poprzedni, obecny i następny miesiąc), - nazwy dni tygodnia w języku polskim i czeskim, - miesiąc(w języku polskim i czeskim) i rok, - imieniny (Rzeczpospolita Polska, Republika Czeska), - numer tygodnia w roku, - ważniejsze święta państwowe i religijne (Rzeczpospolita Polska, Republika Czeska) w języku polskim i czeskim, - rysunek (na każdej stronie inny) wraz z danymi autora. Wykonawca dokona tłumaczenia informacji na język czeski - zgodnie z powyższymi danymi. Okładkę oraz kalendarium roczne na lata 2010-2015 Wykonawca zaprojektuje odrębnie z wykorzystaniem wybranych rysunków. Na stojaku (na obu stronach zewnętrznych) mają zostać umieszczone informacje: - nazwa projektu, - logo Unii Europejskiej, - logo programu, - logo/herb UM Racibórz i Magistratu Miasta Opavy wraz z danymi adresowymi. Specyfikacja techniczna: a).Wymiary: kartki 340 mm x 150 mm, stojak 340 mm x 180 mm x 100 mm, b).Ilość stron, papier: 27 kartek - papier kreda 150 g, 7 kartek - papier kreda 170 g (kalendarium na lata 2010-2015 + okładka), Stojak - karton jednostronnie kredowany z białym spodem 350g. c).Zadruk: 27 kartek - pełny kolor dwustronnie + lakierowanie UV (rysunek), 6 kartek - pełny kolor dwustronnie (kalendarium na lata 2010-2015) + lakierowanie UV, 1 kartka - pełny kolor jednostronnie (okładka) + lakierowanie UV, Stojak - pełny kolor jednostronnie (strona zewnętrzna) + foliowanie mat lub błysk. d).Wykończenie: Kartki powinny być zbindowane ze stojakiem wzdłuż dłuższego boku za pomocą spirali Zip-Wire w kolorze białym w sposób umożliwiający przewrócenie kartek na druga stronę stojaka. Sposób łączenia stojaka - klejenie + bigowanie e).Ilość: 4000 sztuk f).Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy w terminie do 7 dni wzór niezadrukowanego stojaka w specyfikacji j.w., a po akceptacji projektu, wydruki proofowe do akceptacji Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 781600006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1, 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) a). powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach