Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 4 budynkach wspólnotowych, w podziale na 4 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 4 budynkach wspólnotowych, w podziale na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 4 budynkach wspólnotowych, w podziale na 4 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektów oraz do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku. W ramach zamówienia Wykonawca ma ustalić położenie pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynków lub lokali. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczeń o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: -dokumentację inwentaryzacyjną architektoniczno-budowlaną w czterech egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dokumentacji, gdzie poszczególne lokale winny znajdować się na odrębnych kartach rysunkowych w formacie odpowiadającym wymiarom lokalu (ewentualnie z pomieszczeniem przynależnym), z wpisem właściwego organu architektonicznego o numerach zaświadczeń o samodzielności lokali wydanych na podstawie tej dokumentacji, -w jednym egzemplarzu inwentaryzację zawierającą rzuty kondygnacji, na których występują stanowiące własność Gminy Miejskiej Kraków lokale o przeznaczeniu innym niż mieszkalne. Inwentaryzacja opracowana powinna być z uwzględnieniem wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do umowy, -dokumentację inwentaryzacyjną w zakresie instalacyjnym w dwóch egzemplarzach dla każdej z instalacji występującej w budynku, -zaświadczenia o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, wydane przez właściwy organ architektoniczny na podstawie dokumentacji lub postanowienia o odmowie wydania takich zaświadczeń wraz z uzasadnieniem merytorycznym, -załączniki, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy, -kopie dokumentu/dokumentów wraz z oryginałami zwrotnych potwierdzeń odbioru, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy. Szczegółowy zakres prac określa Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki wspólnotowe stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Wytyczne dot. inwentaryzacji gminnych lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkanie stanowiące Załącznik Nr 4 do Wzoru umowy. 2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - ul. Jadwigi z Łobzowa 15. Orientacyjna kubatura budynku 1.050,00 m3. Szacunkowa wartość zamówienia: 3.524,40 zł. Część 2 - ul. Łobzowska 48. Orientacyjna kubatura budynku 5.486,00 m3. Szacunkowa wartość zamówienia: 6.803,28 zł. Część 3 - ul. Karmelicka 33 Orientacyjna kubatura budynku 3.175,00 m3. Szacunkowa wartość zamówienia: 7.563,60 zł. Część 4 - os. Słoneczne 2. Orientacyjna kubatura budynku 9.321,00 m3. Szacunkowa wartość zamówienia: 8.838,72 zł. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 2.3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady i gwarancji wynosił 30 m - cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 100,00 zł, Część 2: 200,00 zł, Część 3: 220,00 zł, Część 4: 260,00 zł, UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy (dla umożliwienia Zamawiającemu zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 Ustawy wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz zaleca się wnosić w postaci odrębnych dokumentów - dla każdej części zamówienia oddzielnie). W przypadku korzystania z pośrednika operacji finansowych lub osoby trzeciej do wniesienia wadium, w tytule przelewu (operacji) należy wskazać nazwę Wykonawcy w imieniu, którego wadium jest wnoszone. Jeżeli informacja, o której mowa wyżej nie znajdzie się w tytule przelewu (operacji), a niemożliwe będzie zidentyfikowanie Wykonawcy w inny sposób, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach