Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 11 budynków wspólnotowych i 2 budynków gminnych, w podziale na 13 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Bolesława Czerwieńskiego 16 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 11 budynków wspólnotowych i 2 budynków gminnych, w podziale na 13 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 11 budynkach wspólnotowych i 2 budynkach gminnych, w podziale na 13 części 2.2. Szczegółowy zakres prac określają: - Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki wspólnotowe stanowiący Załącznik nr 5 A do SIWZ, - Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki gminne stanowiący Załącznik nr 5 B do SIWZ. 2.3. Opis poszczególnych części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 83 ust 3 uPzp - nie więcej niż na 6 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 6 ofert częściowych, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Część 1 - ul. Płk. Francesco Nullo 6 (orientacyjna kubatura 2.728 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 5.490,00 zł., Część 2 - ul. Mogilska 17A (orientacyjna kubatura 3.197 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 6.208,00 zł., Część 3 - ul. Rzeźnicza 8, 10, 12, 14, 16, 18 (orientacyjna kubatura 24.323 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 14.380,00 zł., Część 4 - ul. Topolowa 4 (orientacyjna kubatura 4.445 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 6.948,00 zł., Część 5 - os. Centrum A 8 (orientacyjna kubatura 18.704 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 12.864,00 zł., Część 6 - os. Centrum A 9 (orientacyjna kubatura 12.218 m3) szacunkowa wartość zamówienia 10.686,00 zł., Część 7 - os. Na Stoku 11 (orientacyjna kubatura 9.723 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.536,00 zł., Część 8 - os. Na Stoku 15 (orientacyjna kubatura 13.000 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 11.246,00 zł., Część 9 - os. Na Stoku 17 (orientacyjna kubatura 7.722 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 8.476,00 zł., Część 10 -os. Na Stoku 19 (orientacyjna kubatura 7.722 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 8.476,00 zł., Część 11 -Plac Jana Matejki 4 (orientacyjna kubatura 2.693 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 5.490,00 zł., Część 12 -ul. Zbożowa 5 i 7 (gminny) (orientacyjna kubatura 6.666 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 8.476,00 zł., Część 13 -ul. Stolarska 9 (gminny - konsulat niemiecki) (orientacyjna kubatura 5.600 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 9.668,00 zł. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 2.4. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady i gwarancji wynosił 30 m - cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 160 ,00 zł., Część 2: 180,00 zł., Część 3: 430,00 zł., Część 4: 200,00 zł., Część 5: 380,00 zł., Część 6: 320,00 zł., Część 7: 280,00 zł., Część 8: 330,00 zł., Część 9: 250,00 zł., Część 10: 250,00 zł., Część 11: 160,00 zł., Część 12: 250,00 zł., Część 13: 290,00 zł..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach