Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków wspólnotowych, w podziale na 10 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków wspólnotowych, w podziale na 10 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 10 budynkach wspólnotowych, w podziale na 10 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektów oraz do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienia pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynków lub lokali. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczeń o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem pieczęci imiennej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 83 ust 3 uPzp - nie więcej niż na 5 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 5 ofert częściowych, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - ul. Na Szaniec 17 (orientacyjna kubatura 17.330 m3 ) - szacunkowa wartość zamówienia 12.384,00 zł., Część 2 - al. Płk. Władysława Beliny-Prażmowskiego 47 ( orientacyjna kubatura 4.067 m3 ) - szacunkowa wartość zamówienia 6.948,00 zł., Część 3 - ul. Sołtyka 13 ( orientacyjna kubatura 5.398 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.668,00 zł. , Część 4 - ul. Sławkowska 2/ ul. Szczepańska 1 ( orientacyjna kubatura 10.687 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 13.966,00 zł., Część 5 - os. Przy Arce 11 (orientacyjna kubatura 22.786 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 14.380,00 zł., Część 6 - os. Przy Arce 14 ( orientacyjna kubatura 11.260 m3 ) , szacunkowa wartość zamówienia 10.686,00 zł., Część 7 - ul. Rzeźnicza 2 ( orientacyjna kubatura 17.033 m3 ), szacunkowa wartość zamówienia 12.384,00 zł., Część 8 - ul. Rzeźnicza 5 (orientacyjna kubatura 5.894 m3 ), szacunkowa wartość zamówienia 7.348,00 zł., Część 9 - ul. Sienna 3 ( orientacyjna kubatura 4.196 m3 ), szacunkowa wartość zamówienia 6.948,00 zł., Część 10 - ul. Sienna 7 / ul. Stolarska 2 (orientacyjna kubatura 5.321 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 9.668,00 zł. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 370 ,00 zł., Część 2: 200,00 zł., Część 3: 290,00 zł., Część 4: 400,00 zł., Część 5: 430,00 zł., Część 6: 320,00 zł., Część 7: 370,00 zł., Część 8: 220,00 zł., Część 9: 200,00 zł., Część 10 290,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach