Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 14 budynków wspólnotowych, w podziale na 14 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 616 6222 , fax. 12 616 6229
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 616 6222, fax. 12 616 6229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 14 budynków wspólnotowych, w podziale na 14 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 14 budynkach wspólnotowych, w podziale na 14 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektów oraz do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku. W ramach zamówienia Wykonawca ma ustalić położenie pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynków lub lokali. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczeń o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - dokumentację inwentaryzacyjną architektoniczno-budowlaną w czterech egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dokumentacji, gdzie poszczególne lokale winny znajdować się na odrębnych kartach rysunkowych w formacie odpowiadającym wymiarom lokalu (ewentualnie z pomieszczeniem przynależnym), z wpisem właściwego organu architektonicznego o numerach zaświadczeń o samodzielności lokali wydanych na podstawie tej dokumentacji, - w jednym egzemplarzu inwentaryzację zawierającą rzuty kondygnacji, na których występują stanowiące własność Gminy Miejskiej Kraków lokale o przeznaczeniu innym niż mieszkalne. Inwentaryzacja opracowana powinna być z uwzględnieniem wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do umowy, - dokumentację inwentaryzacyjną w zakresie instalacyjnym w dwóch egzemplarzach dla każdej z instalacji występującej w budynku, - zaświadczenia o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, wydane przez właściwy organ architektoniczny na podstawie dokumentacji lub postanowienia o odmowie wydania takich zaświadczeń wraz z uzasadnieniem merytorycznym, - załączniki, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy, - kopie dokumentu/dokumentów wraz z oryginałami zwrotnych potwierdzeń odbioru, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy. Szczegółowy zakres prac określa Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki wspólnotowe, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Wytyczne dot. inwentaryzacji gminnych lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkanie, stanowiące Załącznik Nr 4 do Wzoru umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - os. Na Stoku 26 (1 lokal użytkowy, 36 lokali mieszkalne). Szacunkowa wartość zamówienia: 13.431,00 zł. Część 2 - os. Na Wzgórzach 25 (1 lokal użytkowy, 24 lokale mieszkalne). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.075,00 zł. Część 3 - os. Na Wzgórzach 38 (1 lokal użytkowy, 24 lokale mieszkalne). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.075,00 zł. Część 4 - os. Na Wzgórzach 15 (1 lokal użytkowy, 24 lokale mieszkalne). Szacunkowa wartość zamówienia: 9.075,00 zł. Część 5 - os. Kolorowe17A (90 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 27.720,00 zł. Część 6 - os. Górali 10 (36 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 13.068,00 zł. Część 7 - ul. Wenecja/Humberta 6/2 (1 lokal użytkowy, 34 lokale mieszkalne). Szacunkowa wartość zamówienia: 12.705,00 zł. Część 8 - ul. Miechowity 10 (1 lokal użytkowy, 90 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 28.028,00 zł. Część 9 - ul. Miechowity 13 (60 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 18.480,00 zł. Część 10 - ul. Miechowity 15 (1 lokal użytkowy, 60 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 18.788,00 zł. Część 11 - ul. Fr. Nullo 10 (1 lokal użytkowy, 87 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 27.104,00 zł. Część 12 - ul. Staffa 3 (4 lokale użytkowe, 41 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 13.860,00 zł. Część 13 - ul. Prusa/Senatorska 2/23 (28 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 10.164,00 zł. Część 14 - ul. Krowoderskich Zuchów 13 (110 lokali mieszkalnych). Szacunkowa wartość zamówienia: 33.880,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 400,00 zł. Część 2: 270,00 zł. Część 3: 270,00 zł. Część 4: 270,00 zł. Część 5: 830,00 zł. Część 6: 390,00 zł. Część 7: 380,00 zł. Część 8: 840,00 zł. Część 9: 550,00 zł. Część 10: 560,00 zł. Część 11: 810,00 zł. Część 12: 410,00 zł. Część 13: 300,00 zł. Część 14: 1010,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach