Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu

Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 757 15 00 , fax. 032 241 52 53
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
    ul. Bałtycka 8 8
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 757 15 00, fax. 032 241 52 53
    REGON: 27157066400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu w budynkach mieszkalnych na osiedlu RUCH na adresach : Czysta 1, Dąbrowskiego 91, 95, Jasna 18, Słoneczna 6, 15, 17, 19, Szczęśliwa 5, 6, 15, 16, 22, Wesoła 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 34.000.00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1.dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych oraz po 1 osobie z uprawnieniami D i E gazowymi 2.wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania instalacji centralnego ogrzewania miejscowego lub zdalaczynnego w budynkach mieszkalnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 4.udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane przez zamawiającego dokumenty: a. wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyliczeniem kosztorysu ofertowego - zał. nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagane są kosztorysy ofertowe oparte o przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i dokumentację techniczną zamawiającego obejmujące wszystkie roboty związane z realizacją zadania, Podane w przedmiarze katalogi stanowią jedynie podstawę do szczegółowego opisu robót, a kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na innych podstawach, dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, c. wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, d. wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, e. oświadczenie kierownika budowy - zał. 4 do Specyfikacji, f. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem, uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ) oraz uprawnienia D i E gazowe, i. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, j. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia, gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji, k. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach