Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem na odcinku od ulicy Zielonej do ulicy Sienkiewicza w Jaworznie długości 85,0 m - etap I

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6142300 , fax. 032 6142310
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
    ul. Krakowska 9 9
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6142300, fax. 032 6142310
    REGON: 24026890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem na odcinku od ulicy Zielonej do ulicy Sienkiewicza w Jaworznie długości 85,0 m - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowy ciągu pieszo-jezdnego na odcinku od ulicy Zielonej do ulicy Sienkiewicza - etap I (do granicy działki nr 210/2) obejmuje: wykonanie odwodnienia nawierzchni w postaci kanału deszczowego z rur PVC-U fi 200 mm klasy SN wraz ze studniami r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a) 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). c) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Załączyć kserokopie w/w uprawnień oraz kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). d) mistrz robót drogowych, e) minimum 12 pracowników wykwalifikowanych zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: co najmniej 6 brukarzy i co najmniej 1 osoby posiadającej przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, zdolnych do wykonania zamówienia. 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. 4) posiadają doświadczenie zawodowe - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 4.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (o których mowa w części V pkt 1 ppkt 2)- wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wszystkich dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. kserokopie zaświadczeń o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami). Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Załączniku nr 6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz robót (wg Załącznika nr 7 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 8.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach