Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 426 778 931
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5
90921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, fax. 426 778 931
REGON: 32316300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót montażowych wg. załączonych projektów technicznych : I. - remont instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia Sali konferencyjnej na IV piętrze budynku SR - roboty budowlane związane z remontem wentylacji i pomieszczeń wentylatorowni - roboty instalacji elektrycznej zasilania systemu wentylacji i sterowania z systemem sygnalizacji pożaru II. -instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń z instalacją odprowadzenia skroplin w budynku budynku Sądu Rejonowego - Instalacji elektrycznej zasilania i sterowania urządzeń klimatyzacyjnych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych. - robót budowlanych naprawczych i malarskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy z załączonym zestawieniem porównawczym urządzeń projektowanych i proponowanych przez Wykonawcę, pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty oraz pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; -Zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 doSIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach składanych z ofertą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczając informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Przepisy dotycząceWykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciemumowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa remizy OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską - Montaż systemu klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2020-09-08 - Wykonanie remontu i przystosowania instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach Laboratorium Skriningowego przy ul. Tylnej 3A w Łodzi
Dodano: 2020-06-05 - Montaż klimatyzacji wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Łęczycy ul. Konopnickiej 16
Dodano: 2019-09-24 - Modernizacja sieci logicznej i elektrycznej oraz klimatyzacji w Piotrkowie Trybunalskim, Skierniewicach, Sieradzu w ramach projektu FAMI „Łódzkie bliżej cudzoziemca” nr 6/7-2017/OG-FAMI realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Dodano: 2019-02-28 - „Budowa lub modernizacja przewodów kominowych, układów wentylacyjnych mieszkań, przebudowa pieców kaflowych w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta – Etap II Nawiewniki okienne – dostawa i montaż w oknach w budynkach zarządzanych przez TBS „ZŁOTNICKI" sp. z o. o. w Zduńskiej Woli
Dodano: 2018-11-13 - Przebudowa systemów grzewczych w obiektach oświatowych Gminy Rzeczyca z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii- pompy ciepła w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rzeczycy oraz Szkole Podstawowej w Rzeczycy Filia w Sadykierzu
Dodano: 2018-11-08 - " Wykonanie klimatyzacji w budynku A i B Prokuratury Okręgowej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 152 w formule „zaprojektuj i wykonaj” roboty budowlane.
Dodano: 2018-10-26 - Instalacja klimatyzacji 2 pomieszczeń ( nr 309 i 314 ) na III piętrze budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 37
Dodano: 2018-10-11 - Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Łowiczu
Dodano: 2018-09-13 - Przebudowa systemów grzewczych w obiektach oświatowych Gminy Rzeczyca z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii- pompy ciepła w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Rzeczycy oraz Szkole Podstawowej w Rzeczycy filia w Sadykierzu
Dodano: 2018-08-14