Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w szkołach Gminy Zambrów w systemie - zaprojektuj i wybuduj-

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 086 2712117
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 086 2712117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w szkołach Gminy Zambrów w systemie - zaprojektuj i wybuduj-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji fotowoltaicznych w szkołach Gminy Miasta Zambrów w systemie - zaprojektuj i wybuduj . Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacji projektowej Instalacji fotowoltaicznych w szkołach Gminy Miasta Zambrów, 2) wybudowanie wg opracowanych projektów i uruchomienie 4 oddzielnych kompletnych systemów paneli fotowoltaicznych na obiektach szkolnych wg wskazanych lokalizacji- załącznik nr 8 do SIWZ : a) Szkoła Podstawowa Nr3 przy ul. Magazynowej 13 instalacja o mocy 40 kW, b) Szkoła Podstawowa nr 5 przy ul.Obrońców Zambrowa 6 - o mocy 40 kW, c) Szkoła Podstawowa Nr4 przy ul. Marii Konopnickiej 13 - o mocy 30 kW, d) Gimnazjum Miejskie przy ul.Prymasa Stefana Wyszyńskiego 6 - o mocy 40 kW, a w szczególności: - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu każdego budynku, - montaż instalacji elektrycznej, - montaż inwertorów fotowoltaicznych, - montaż konstrukcji wsporczych, - monitoring pracy instalacji, - instalacja odgromowa, - przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i przekazanie jej użytkownikom. 3) Wymaga się , aby panele fotowoltaiczne pochodziły od producentów oferujących min. 10 lat gwarancji produktowej i 25 lat gwarancji efektywności.Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji rok produkcji min.2013. Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty określające podstawę gwarancji producenta.Zastosowane urządzenia muszą posiadać dopuszczenia do obrotu na terenie Polski i wymagane certyfikaty dotyczące wymogów dla polskich sieci energetycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno- użytkowy stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000 PLN. słownie : piętnaście tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w szkołach Gminy Miasta Zambrów (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póż.zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach