Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku biurowego - segment B Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku biurowego - segment B Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: pola zasilającego w rozdzielni głównej RG, wewnętrznej linii zasilającej, tablicy piętrowej TP-03, Tablicy piętrowej TK, instalacji gniazd ogólnych i komputerowych 230V, instalacji oświetlenia ogólnego i bezpieczeństwa, ochrony od porażeń prądem elektrycznym, ochrony przeciwprzepięciowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz sieci strukturalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej będących załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych tj.: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 1.2.2. Wykonawca powinien posiadać licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. 1.2.3. Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma osobami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób przewidzianych do montowania systemu alarmowego posiadających licencję co najmniej I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. 1.2.4. Wykonawca winien dysponować osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń (w pełnym zakresie, bez reglamentacji prac dozwolonych) 1.2.5. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na montażu systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów, z czego co najmniej jedno zadanie dotyczyło montażu elektronicznego zabezpieczenia obiektu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto. 1.2.6. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na montażu instalacji elektrycznej z czego co najmniej jedno zadanie dotyczyło montażu instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 50.000 ,00 zł netto. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. - 1.3. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz ze swoja ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1). 1.1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2). 1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 3). 1.1.5. Licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla Wykonawcy. 1.1.6. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wymienionego w pkt. 5.2.3. i 5.2.4. siwz (Załącznik Nr 4). Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia ( z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa dla osoby wymienionej w pkt. 5.2.4. siwz oraz stosowne licencje dla osób wymienionych w pkt. 5.2.3. siwz. 1.1.7. Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 5.2.5. i 5.2.6. siwz (Załącznik Nr 5). Do formularza należy dołączyć dokumenty (referencje, listy referencyjne itp.) od instytucji na rzecz których Wykonawca wykonał wymienione w wykazie roboty, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach