Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 156 441 010 , fax. 158 322 829
- Data zamieszczenia: 2020-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 156 441 010, fax. 158 322 829
REGON: 83041373900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sandomierz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 29370 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostarczanie 29370 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do realizacji zadań Starosty Sandomierskiego w zakresie rejestracji pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r. poz. 110) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: 1) przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa dnia 11 grudnia 2017r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r., poz. 2355 z późn. zm.), 2) wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1271), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Sandomierz – 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu o wykonanie zadania pn: „Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 29370 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych”, 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku gwarancji lub poręczenia dokument gwarancji wadialnej lub poręczenia wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. W przypadku ofert wspólnych wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie marszałka województwa o możliwości produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r. poz. 110). W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: w/w zezwolenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt. V SIWZ należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 3) zezwolenie marszałka województwa o możliwości produkcji tablic rejestracyjnych; 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5) zestawienie wykonanych zamówień - zał. nr 2 do SIWZ. 2. W zakresie potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu, należy przedłożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2024-01-04 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2021 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2021-01-15 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2021 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2020-12-08 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2020 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa 45 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2019-11-28 - „Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2019 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”.
Dodano: 2018-12-05 - Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 26000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2018-04-24 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2018 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2017 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2016-12-02