Przetargi.pl
usługa wywozu odpadów komunalnych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 573 031 , fax. 413 572 491
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
    ul. Armii Krajowej 22
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 573 031, fax. 413 572 491
    REGON: 28100000204289
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wywozu odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego niesegregowanych odpadów komunalnych. Wywóz odpadów komunalnych winien odbywać się sukcesywnie przez okres 24 miesięcy. 2. Szacunkową ilość odpadów komunalnych Zamawiający określa na: - odpady niesegregowane o kodzie 20 03 01 – w ciągu tygodnia wytwarza się średnio 10,5 m3 po sprasowaniu odpadów komunalnych, miesięcznie 42 m3, rocznie 504 m3, za dwa lata 1008 m3. Odpady będą prasowane prasą ARTechnic PS-30 dostosowaną do pojemników na odpady komunalne o poj. 1,1 m3 ( 1100 l ); - odpady papier i tektura o kodzie 20 01 01 – w ciągu tygodnia wytwarza się średnio 4,5 m3, miesięcznie 18 m3, rocznie 216 m3, za dwa lata 432 m3. 3. Zamawiający udostępnia 7 szt. pojemników na odpady komunalne o pojemności 1,1 m3 ( 1100 l ). 4. Udostępnione kontenery są w stanie technicznym zapewniającym bezpieczne składowanie odpadów. 5. Odbiór odpadów wyznacza się 3 razy w tygodniu (poniedziałki, środy i piątki) w godzinach od 9 do 14, każdorazowo potwierdzone podpisem przez pracownika ZOZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w okresie obowiązywania umowy częstotliwości wywozu odpadów, stosownie do potrzeb. 7. Zamawiający wskazuje miejsce ulokowania kontenerów przy łączniku łączącym budynek szpitala z budynkiem zakładu opiekuńczo leczniczego, wjazd na teren szpitala bramą od ulicy Słabskiej. Wykonawcy mogą zapoznać się z miejscem, w którym będą ulokowane kontenery po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. 8. Kod CPV 90511000-2. 9. W czasie obowiązywania umowy Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów, w tym Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019.701 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019.1396 z późn. zm.). 10. Zamawiający określa termin płatności za zrealizowaną usługę na poziomie nie krótszym niż 30 dni i nie dłuższym niż 60 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury. Zamawiający wymaga zapewnienia stałości cen netto przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do SIWZ; Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 i ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 Ustawy PZP, - spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy PZP. Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach