Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Wiślica

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 369 09 00 , fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
    REGON: 55173400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Wiślica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych regionu 5 w Rzędowie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Wiślica, świetlic wiejskich, Urzędu Miasta i Gminy Wiślica, budynków OSP, jednostek organizacyjnych, placówek oświatowych oraz innych budynków użyteczności publicznej będących własnością Gminy Wiślica Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych w tym: a) zmieszane odpady komunalne, b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, e) odpadów ulegających biodegradacji, f) odpadów wielkogabarytowych, g) zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego h) zużytych opon, i) odpady budowlane i rozbiórkowe, j) tekstyliów oraz powstających w rodzinnych gospodarstwach rolnych opakowań po środkach ochrony roślin, chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itd.), k) przeterminowanych leków. 2) Odpady gromadzone będą w pojemnikach lub workach. 2.1) Pojemniki zapewni Właściciel nieruchomości - Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: a) 1201. b) 240 l. c) 11001. d) KP7. 2.2) Worki do selektywnej i zmieszanej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. - Charakterystyka worków do selektywnej i zmieszanej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, HDPE lub równoważnego materiału o grubości zapewniającej wytrzymałość tj. co najmniej 60 mikronów z opisem określającym rodzaj gromadzonego odpadu. - pojemność - 120 dm3, - kolor – niebieski z przeznaczeniem na makulaturę i papier, - kolor – żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, - kolor – zielony z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane, - kolor – brązowy z przeznaczeniem na odpady bio. 2.3) Szacowana roczna ilość worków: - kolor niebieski – 18100 szt. - kolor żółty – 18100 szt. - kolor zielony – 18100 szt. - kolor brązowy – 350 szt. 3. Wykonawca, po podpisaniu umowy a przed pierwszym odbiorem odpadów winien dostarczyć właścicielowi nieruchomości w przypadku: - odpadów segregowanych 3 worki po 1 worku z każdego koloru tj. żółty, niebieski, zielony; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie rodzaje worków do nieruchomości na podstawie list dostarczonych przez Zamawiającego w zależności od rodzaju oddawanych odpadów, oraz dostarczy do Urzędu Miasta i Gminy Wiślica rezerwowe worki po 50 szt. każdego koloru tj. żółty, niebieski, zielony. Wykaz nieruchomości Zamawiający przekaże Wykonawcy do 31.12.2020 r., pierwszy zestaw worków zostanie dostarczony właścicielom nieruchomości przez wykonawcę w terminie od 02.01.2021 r. do 05.01.2021 r. 3.1 Wykonawca odbierając odpady segregowane, zobowiązany jest co miesiąc dostarczyć po jednym worku każdego koloru. 3.2 Wykonawca na żądanie Zamawiającego wyposaży nieodpłatnie wskazane miejsce w pojemniki o pojemności od 1000 l do 1500 l (dzwony), przeznaczone do gromadzenia odpadów selektywnych oznakowane kolorami takimi jak worki przeznaczone do selektywnej zbiórki- 3 szt. pojemników. 4. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków jednorodzinnych, wielorodzinnych i liczba mieszkańców gminy Wiślica: 4.1 W skład Gminy Wiślica wchodzą następujące miejscowości: Brzezie, Chotel Czerwony, Gluzy , Gorysławice , Górki , Hołudza , Jurków , Kobylniki , Koniecmosty, Kuchary , Łatanice, Ostrów , Sielec , Skorocice , Skotniki Dolne , Skotniki Górne , Szczerbaków , Szczytniki , Wawrowice , Wiślica. a) Powierzchnia Gminy wynosi 10058 ha. b) Liczba mieszkańców: - Liczba mieszkańców Gminy Wiślica zameldowanych na pobyt stały i czasowy, według stanu na dzień 17.11.2020 r. wynosi mieszkańców 5481. - Liczba mieszkańców na dzień 17.11.2020 r. zgodnie ze złożonymi deklaracjami na terenie Gminy Wiślica zamieszkuje 4248 mieszkańców. c) Liczba gospodarstw domowych na dzień 17.11.2020 r. zgodnie ze złożonymi deklaracjami na terenie Gminy Wiślica wynosi w zabudowie: - jednorodzinnej 1488 gospodarstw, - wielorodzinnej 9 gospodarstw. d) Orientacyjna długość dróg na terenie gminy przy których znajdują się nieruchomości zamieszkałe z których będą odbierane odpady komunalne wynosi około 130 km. 5. ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w systemie pojemnikowym. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości i wystawi je przed posesję w dniu odbioru odpadów komunalnych. Liczbę gospodarstw jednorodzinnych i wielorodzinnych podano w dziale I, pkt 4, ppkt c SIWZ. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych: - od kwietnia do października – jeden raz na dwa tygodnie od poniedziałku do piątku w godz 700-1630 - od listopada do marca co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1630. b) selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywa w systemie workowo-pojemnikowym.Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Charakterystyka worków przedstawiona jest w dziale I, pkt 2, ppkt 2.2) SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1630. c) odpady „ biodegradowalne” Zbiórka odpadów biodegradowalnych będzie odbywać się w systemie workowym -pojemnikowym. Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Charakterystyka worków przedstawiona jest w dziale I, pkt 2, ppkt 2.2) SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zebranych odpadów biodegradowalnych: - od kwietnia do października – jeden raz na dwa tygodnie od poniedziałku do piątku w godz 700-1630 - od listopada do marca co najmniej raz na miesiąc od poniedziałku do piątku w godz 700-1630. d) odpady budowlane Odpady budowlane oraz rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji.Odpady budowlane wykonawca odbierać będzie z gminnego punktu zbiórki odpadów budowlanych mieszczącego się na Oczyszczalni Ścieków w Jurkowie 28-160 Wiślica na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca podstawi pojemnik KP-7 na zgłoszenie zamawiającego. Odpady budowlane powstałe w wynkiu budowy wymagającej zgłoszenia lub pozwolenia na budowę nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. e) odpady niebezpieczne typu leki, baterie Będą odbierane w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy) Pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków i na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarczy Wykonawca w ilości co najmniej 10 sztuk. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy i do doręczenia w jednym egzemplarzu do właścicieli nieruchomości wraz z dostarczeniem pierwszego zestawu worków. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, tekstylia, meble i odpady wielkogabarytowe, przeterminowane lekarstwa oraz z pozostałe odpady wysegregowane pochodzące z gospodarstw domowych. Odbiór wystawionych odpadów przez właścicieli nieruchomości będzie się odbywał w formie „wystawki”. Odbiór odpadów będzie się odbywał 2 razy w roku zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół ww. pojemników w przypadku wysypania odpadów komunalnych podczas załadunku, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 9. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Wykaz nieruchomości prowadzących selektywne zbieranie odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy do 31.12. 2020 r. 10. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do ważenia pojazdów przed rozpoczęciem zbiórki i po zakończeniu w obecności pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wiślica na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - terminowego i właściwego prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą sprawozdania sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439). Sprawozdanie Wykonawca przekazuje w ustawowym terminie. - w celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu o którym mowa wyżej Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do okazania na żądanie dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. - ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 z późn. zm.), - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.), - ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1893), - ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1850), - ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Klimatu z 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2412) , - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 122), - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2028), - Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać poufności w zakresie informacji pozyskanych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, o których mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ.(Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Pozyskane dane, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę do celów innych niż realizacja przedmiotu zamówienia. - uchwała nr XIV/93/2019 Rady Miejskiej w Wiślicy z 12 września 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Wiślica, - uchwała nr XIII/113/2015 Rady Gminy Wiślica z 30 grudnia 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - uchwała nr XXV/356/2016 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie uchwalenia aktualizacji „Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego” 2016-2022, - uchwała nr XXV/357/16 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami komunalnymi dla województwa świętokrzyskiego” 2016-2022, oraz innymi aktami prawnymi i wytycznymi obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia, w tym aktami zmieniającymi w/w przepisy prawne. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania odebranych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie. W przypadku wystąpienia postoju lub awarii instalacji regionalnej Wykonawca przekazuje odpady komunalne do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi Regionu 5 zgodnie z obowiązującą Uchwałą Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego. Odpady mają być bezpośrednio w tym samym dniu przekazane do RIPOK w Rzędowie. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. 13. Wykonawca ma obowiązek dokonania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, warunków terenowych i pogodowych itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z topografią i specyfiką terenu Gminy Wiślica. 14. Wykonawca powinien zapewnić odbiór z punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie odpowiednich środków transportu które taki odbiór umożliwią. 15. W dniu odbioru odpadów zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy nie mogą być zbierane odpady pochodzące od firm, przedsiębiorców i innych podmiotów nie objętych systemem zbiórki odpadów. 16. Wykonawca ma obowiązek odebrania pojemników a w przypadku zwiększonej ilości odpadów danego rodzaju również worków z tymi odpadami wystawionymi przed posesją. 17. Wykonawca jest obowiązany do realizacji „reklamacji” (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem,) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na e-mail Zamawiającego lub telefonicznie. 18. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady również z nowo powstałych nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wiślica. 19.Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z realizacją zamawianej usługi, obejmującą: a) prowadzenie ewidencji odpadów w zakresie wymaganym dla podmiotu (przedsiębiorcy) prowadzącego transport odpadów, zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, b) prowadzenie sprawozdań podmiotu (przedsiębiorcy) odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy o odpadach i według obowiązującego wzoru takich sprawozdań, c) inne obowiązki sprawozdawcze wskazane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, d) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kart przekazania odpadów do RIPOK, lub w przypadku jej awarii wskazanej w Planie instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu piątego, zgodnie z obowiązującymi wzorami w przepisach wykonawczych w sprawie wzorów. e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania informacji dotyczącej adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub na których powstały odpady komunalne, a których adresy nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. f) na żądanie Zamawiającego niezwłoczne - jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania - przekazywanie danych dotyczących realizacji umowy oraz okazanie i przekazanie uwierzytelnionych kopii wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; g) Informacje, o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie papierowej. 20. Jeżeli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie z winy Wykonawcy do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady, Wykonawca dostarczy na własny koszt nowe pojemniki właścicielom nieruchomości. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca zapewni stały monitoring za pomocą kamer tj. nagrywanie transportu odpadów od wjazdu na teren gminy do momentu wyjazdu z RIPOK w Rzędowie po zwarzeniu odpadów. Wykonawca udostępni nagrania w chmurze poprzez link do pobrania na e-mila. Nagrania będą aktualizowane po każdorazowym przejeździe w danym dniu. 22. Ilość odpadów odebranych z terenu gminy Wiślica na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w roku 2019 wynosiła: 23.1) Rodzaj oraz ilość odpadów w 2019 r.(w tonach): a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 535,3400 b) Zmieszane odpady opakowaniowe – 72,1200 c) Szkło – 62,9000 d) Zużyte opony – 18,4200 e) Odpady wielkogabarytowe – 108,0200 Uwaga!!! Ilość wytworzonych i odebranych z terenu gminy Wiślica odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 25. Wymagania dla bazy magazynowo-transportowej: Wykonawca powinien posiadać wyposażenie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122), 25.1 Wykonawca jest obowiązany do realizacji zamówienia w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, słownie:cztery tysiące zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: "wadium - Odbiór i transport odpadów komunalnych, Numer sprawy: OR.271.10.2020. " 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i następne Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach