Gmina Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
Rynek 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
REGON: 291009343 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.2. Zgodnie z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546). 3. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach:3.1. tablice rejestracyjne samochodowe (35 000 szt.),3.2. tablice motocyklowe (900 szt.),3.3. tablice motorowerowe (150 szt.),3.4. profesjonalne tablice rejestracyjne samochodowe (10 szt.),3.5. profesjonalne tablice motocyklowe (2 szt.),3.6. profesjonalne tablice motorowerowe (2 szt.).4. Ilość zamawianych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. 5. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. 6. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. 7. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. 8. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic – 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.9. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 10. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdz. XXIII SWZ. 11. Odbiór i zniszczenie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy.12. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.13. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ( t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 875) – to jest na poziomie co najmniej 10%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2021 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2021-01-15 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2021 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2020-12-08 - „Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 29370 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych”
Dodano: 2020-05-12 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2020 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa 45 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Dodano: 2019-11-28 - „Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2019 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”.
Dodano: 2018-12-05 - Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 26000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2018-04-24 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2018 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2017 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2016-12-02