Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych

Powiat Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Górna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778-1-300 , fax. 22 778-1-302
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
    ul. Górna 13
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778-1-300, fax. 22 778-1-302
    REGON: 1326868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Otwocku oraz odbiór i utylizacja „starych" tablic rejestracyjnych. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie ze wzorami i wymiarami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260) Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności w zakresie art. 75 a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych; b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, a w szczególności w zakresie Rozdziału 3 - Tablice rejestracyjne; c. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585); d. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 4. Przedmiot podstawowego zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach: Lp. Rodzaje tablic rejestracyjnych Jednostki miary komplety Jednostki miary sztuki 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 25.000 50.000 2. Tablice samochodowe jednorzędowa +dwurzędowa ( kwadrat + prostokąt) 150 300 3. Tablice jednorzędowe ( na przyczepy) - 3.000 4. Tablice dwurzędowe ( przyczepy) - 20 5. Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2.200 6. Tablice motorowerowe - 700 7. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne 75 150 8. Tablice samochodowe jednorzędowe zabytkowe 30 60 9. Tablice motocyklowe zabytkowe dwurzędowe - 15 10. Tablice motocyklowe indywidualne - 15 11. Tablice samochodowe jednorzędowe badawcze 4 8 25.259 56.468 OGÓŁem 5. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego 6. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Zastrzeżenie dotyczy przesunięć ilościowo wartościowych zamówienia w danym roku jak również między latami przy zachowaniu ogólnej kwoty zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna wartość zamówienia. 7. Ekspresowe dostawy dorabianych wtórników tablic następować będą w ciągu max 72 godzin od momentu złożenia pisemnego zamówienia pocztą elektroniczną lub faksem. 8. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy droga elektroniczną ,faksem lub zgłoszonym telefonicznie. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Otwocku zlokalizowanego w Otwocku, ul. Górna 13 10. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 11. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic. 12. Wszystkie koszty związane z dostawą nowo wyprodukowanych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem i kasacją tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku ponosić będzie Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznaczania różnego rodzaju pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038). W celu potwierdzenia, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) Wykonawca: a) wraz z ofertą złoży oświadczenie, że oferowane tablice rejestracyjne do oznakowania pojazdów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz warunkom technicznym, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) b) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat potwierdzający zgodność każdego rodzaju tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r . (t.j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, . Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniająca zgodność przedmiotu dostawy wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30b ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie , o ile ten bark dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, 14. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji- 12 miesięcy Maksymalny okres gwarancji 36 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego danej partii. Okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako poza cenowe kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzanego przez Marszalka właściwego na siedzibę przedsiębiorcy wymagane przepisami ustawy art. 75 a do art. 75 ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIV SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców skada oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art 86 ust 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo ( oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę- jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej -pełnomocnictwo udzielone liderowi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach