Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy

Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03480 Warszawa, ul. Burdzińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8187910 , fax. 022 818 77 10
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Burdzińskiego 7
    03480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8187910, fax. 022 818 77 10
    REGON: 01131216500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zptp.waaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia utrzymanie porządku i czystości na terenie Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załącznikach do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zakres prac obejmuje: a) letnie oczyszczanie ulic i chodników, b) powierzchniowe oczyszczanie i koszenie terenów niezagospodarowanych, c) opróżnianie koszy ulicznych i wymianę zniszczonych wkładów lub ich uzupełnienie, d) likwidację dzikich wysypisk. 2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części. 1) Oczyszczanie terenów a) Powierzchniowe oczyszczenie terenów niezagospodarowanych z gruzu, śmieci itp. – 65 390 m2. b) Koszenie chwastów i samosiewów wraz z wywozem i kosztami kompostowania – 63 294 m2 2) Letnie oczyszczanie ulic a) Ręczne oczyszczanie chodników z nieczystości – 9 976 m2. b) Ręczne oczyszczanie zatok parkingowych – 14 840 m2. c) Ręczne oczyszczanie ścieków ulicznych – 6 065 m2 x 2 razem: 12 130 m2. d) Mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic – 17,904 km. e) Usuwanie roślin z powierzchni utwardzonych ( ulic , chodników) 3) Opróżnianie koszy ulicznych a) Wymiana zniszczonych wkładów do koszy ulicznych, cena wraz z wkładem – za 1 szt. b) Opróżnianie kosza ulicznego z wywozem i kosztami na wysypisku – 370 szt. 4) Likwidacja dzikich wysypisk. a) wybranie zalegających odpadów komunalnych, b) ręczne lub mechaniczne załadowanie odpadów komunalnych na samochód lub kontener, c) przetransportowanie załadowanych odpadów komunalnych do miejsca unieszkodliwiania, d) zdeponowanie odpadów w miejscu unieszkodliwiania odpadów, e) zniwelowanie jeśli zajdzie taka konieczność terenu po zlikwidowanym dzikim wysypisku. f) Miejsce likwidowanego dzikiego wysypiska będzie każdorazowo wskazywane przez Zamawiającego. Podstawą do rozpoczęcia likwidacji dzikiego wysypiska będzie wystawione zlecenie określające lokalizację i termin realizacji tej usługi. Termin likwidacji dzikiego wysypiska będzie zgodny z zadeklarowanym w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy wszelkie czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm), w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będą wykonywane przez pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Szczegóły dotyczące ww. wymogu, w tym sposobu dokumentowania oraz kontroli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zostały opisane w § 8 projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla części 1 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Dla części 2 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Dla części 3 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Dla części 4 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek Zamawiającego – Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ 46 1030 1508 0000 0005 5088 9013 przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek Zamawiającego). 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2, dokument wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a – 5 Ustawy. 4. Zwrot i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) .zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach