Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejetracyjnych wycofanych z użytku

Powiat Przasnyski ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, Świętego Stanisława Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 752 22 70 , fax. 29 752 22 70
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przasnyski
    Świętego Stanisława Kostki 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 752 22 70, fax. 29 752 22 70
    REGON: 550668812
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejetracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych.2. Przewidywane ilości zamawianych tablic:1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 10 000 sztuk;2) tablice rejestracyjne motocyklowe: 900 sztuk;3) tablice motorowerowe: 10 sztuk;4) wtórniki tablic rejestracyjnych oraz tablice dodatkowe na bagażnik: 250 sztuk.3. UWAGA: Wskazane w pkt 2 ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający gwarantuje zakup 60% całkowitej ilości tablic wymienionych powyżej. Niewykupienie przez Zamawiającego pozostałych 40% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także odbiór ze Starostwa Powiatowego w Przasnyszu tablic wycofanych z użycia i utylizację tych tablic.5. Okres gwarancji oraz rękojmi: minimum 24 miesiące od dnia dokonania odbioru bez zastrzeżeń danej dostawy tablic rejestracyjnych. 6. Tablice rejestracyjne muszą być odpowiadać wymogom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2022 poz. 1847 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 lutego 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. 2023r. poz. 432) oraz normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. 2022r. poz. 1854 ze zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy06 1020 1592 0000 2702 0263 1331. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.4. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w przepisie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisem art. 75a ustawyz dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.).zdolności technicznej lub zawodowej:w zakresie doświadczeniaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych dostawa zostanie uznana za potwierdzającą spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wartość zrealizowanej już części dostawy spełnia ww. wymóg kwotowy, tj. wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach