Powiat Grodziski ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
- Data zamieszczenia: 2019-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
REGON: 01326910800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komu-nikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 02.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku ( t. j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) Tablice zwyczajne (stałe): 1. Samochodowe/zmniejszone/profesjonalne - 52.200 sztuk, 2. Samochodowe do pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem - 100 sztuk , 3. motocyklowe / ciągnikowe - 800 sztuk, 4. motocyklowe do pojazdu elektrycznego - 50 sztuk, 5. motorowerowe - 500 sztuk, 6. motorowerowe do pojazdu elektrycznego - 50 sztuk, 7. tymczasowe - 300 sztuk, 8. do pojazdów zabytkowych - 150 sztuk II. Tablice indywidualne: 1. samochodowe - 400 sztuk 2. motocyklowe - 15 sztuki III. Wtórniki tablic/ bagażnik: - 2.000 sztuk. Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należeć będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28527410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,0 zł. (dwadzieścia tysięcy zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku ( t. j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) z W przypadku wygaśnięcia lub ustania w inny sposób ważności Certyfikatu w okresie obowiązywania umowy Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy ważny certyfikat w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia lub utraty ważności przez po-przedni certyfikat. 2.1.b). posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 2.1.c). posiadania zezwolenia Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych ( dotyczy przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.) . 2.1.d). posiadania zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 ( t.j. Dz.U.2018. poz. 992) o odpadach, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie złomowania starych tablic rejestracyjnych ( w sposób gwarantujący zniszczenie ta-blic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie”
Dodano: 2020-12-16 - Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku.
Dodano: 2020-11-02 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego na okres od dnia 25.01. 2019 roku do dnia 31.12.2019 roku
Dodano: 2018-11-29 - Wykonanie i sukcsywna dostawa tablic rejstracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziiskiego w Grodzisku Mazowieckim na okres 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2017-10-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2017-09-19