Powiat Grodziski ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
- Data zamieszczenia: 2017-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
REGON: 013269108 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wy-działu Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11a Grodzisk Mazowiecki wyko-nanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( t. j. Dz.U.2016.1038 z dnia 2016.08.18 z późn. zm.) i Roz-porządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 9 września 2015 roku ( Dz.U.2016.1603) następujących rodzajach i o przewidywanym zapotrzebowaniu na 27 miesięcy w ilościach: I. Tablice zwyczajne (stałe): 1. samochodowe - 101.250 sztuk 2. motocyklowe / ciągnikowe - 2.025 sztuk 3. motorowerowe - 1.125 sztuk 4. tymczasowe - 1.575 sztuk 5. do pojazdów zabytkowych - 450 sztuk II. Tablice indywidualne: 1. samochodowe - 450 sztuk 2. motocyklowe - 113 sztuk III. Wtórniki: - 3.375 sztuk. Do obowiązków Dostawcy należeć będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych tablic muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku (t. j. Dz.U.2016.1038 z późn. zm.). Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania tablic rejestracyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28527410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,0 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także w.w. Wykonawcy występujący wspólnie, spełniający warunki określone w ustawie oraz w niniejszym SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wymienieni w ust. 1, którzy spełniają warunki dotyczące (wymagane w postępowaniu): 2.1a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t. j. Dz.U.2016.1038 z późn. zm.). W przypadku wygaśnięcia lub ustania w inny sposób ważności Certyfikatu w okresie obowiązywania umowy Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy ważny certyfikat w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia lub utraty ważności przez poprzedni certyfikat. 2.1.b). posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 2.1.c). posiadania zezwolenia Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych ( dotyczy przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.) . 2.1.d). posiadania zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie złomowania starych tablic rejestracyjnych ( w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na we-zwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 5 lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6) Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczą-ce podwykonawców, składane są w oryginale. 7)Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9)Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 10)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie”
Dodano: 2020-12-16 - Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku.
Dodano: 2020-11-02 - „Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komu-nikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 02.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku ”
Dodano: 2019-10-09 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego na okres od dnia 25.01. 2019 roku do dnia 31.12.2019 roku
Dodano: 2018-11-29 - Wykonanie i sukcsywna dostawa tablic rejstracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziiskiego w Grodzisku Mazowieckim na okres 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2017-10-04