Przetargi.pl
„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 468 552 021
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 468 552 021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie ul. Limanowskiego 45, 96 – 300 Żyrardów wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku (t.j. Dz. U.2017.2355 z późn. zm) 1) Tablice zwyczajne ( stałe): a) Samochodowe/zmniejszone/profesjonalne – 32 000 sztuk b) Samochodowe do pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem – 50 sztuk c) Motocyklowe ciągnikowe – 750 sztuk d) Motocyklowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk e) Motorowerowe – 450 sztuk f) Motorowerowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk g) Tymczasowe – 150 sztuk h) Do pojazdów zabytkowych – 100 sztuk 2) Tablice indywidualne: a) Samochodowe – 200 sztuk b) Motocyklowe – 15 sztuk 3) Wtórniki tablic/ bagażnik – 2000 sztuk . Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należy będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Podane ilości tablic rejestracyjnych są ilościami szacunkowymi i Zamawiającymi nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zmniejszenia ilości ze względu na mniejsze zapotrzebowanie, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość Umowy nie ulegnie zmniejszeniu o kwotę większą niż 15% pierwotnej wartości zamówienia. Ilości zamawianych tablic w poszczególnych typach mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego przy czym wartość łączna wszystkich zamawianych tablic nie może przekroczyć wartościowo łącznej kwoty brutto podanej w ofercie. Ceny jednostkowe typów tablic określone w ofercie są wiążące dla stron w okresie trwania niniejszej umowy. Dostawy tablic rejestracyjnych dokonywane będą na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego określających zapotrzebowanie na rodzaj, numerację oraz miejsce i termin dostawy. Zamówienia składane będą u dostawcy droga elektroniczną będą u Dostawcy droga elektroniczną co najmniej na 1 tydzień przed terminem dostawy za wyjątkiem: wykonania i dostarczenia na wniosek Zamawiającego jednostkowych ilości tablic (wtórniki) w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Dostawa zobowiązuje się na swój koszt do odbierania (protokolarnie) jeden raz w miesiącu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a następnie złomowania na swój koszt starych tablic rejestracyjnych. Złomowanie powinno być wykonane w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Realizacja przez Dostawcę w/w obowiązków powinna być zgodna z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach. Przekazanie starych tablic nastąpi na podstawie karty przekazani odpadu. Miejscem dostarczenia tablic będzie: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie przy ul. Limanowskiego 45 96 – 300 Żyrardowie. Okres gwarancji na dostarczoną partię tablic wynosi 3 lata od daty dostawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28527410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 a) Dostawca, który posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonywania przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku (t.j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) z W przypadku wygaśnięcia lub ustania w inny sposób ważności przez Certyfikatu w okresie obowiązywania umowy Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy ważny certyfikat w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia lub utraty ważności przez poprzedni certyfikat. 2.1b) Posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 2.1c) posiadania zezwolenia Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych (dotyczy przedsiębiorstw, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.). 2.1d) posiadania zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992) o odpadach, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie złomowania starych tablic rejestracyjnych ( w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. b) Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; c) Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. e) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 9.5.4/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach