Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 468 552 021
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Limanowskiego 45
96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 468 552 021
REGON: 75015125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żyrardowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie ul. Limanowskiego 45, 96 – 300 Żyrardów wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku (t.j. Dz. U.2017.2355 z późn. zm) 1) Tablice zwyczajne ( stałe): a) Samochodowe/zmniejszone/profesjonalne – 32 000 sztuk b) Samochodowe do pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem – 50 sztuk c) Motocyklowe ciągnikowe – 750 sztuk d) Motocyklowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk e) Motorowerowe – 450 sztuk f) Motorowerowe do pojazdu elektrycznego – 30 sztuk g) Tymczasowe – 150 sztuk h) Do pojazdów zabytkowych – 100 sztuk 2) Tablice indywidualne: a) Samochodowe – 200 sztuk b) Motocyklowe – 15 sztuk 3) Wtórniki tablic/ bagażnik – 2000 sztuk . Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należy będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt jeden raz w miesiącu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. Podane ilości tablic rejestracyjnych są ilościami szacunkowymi i Zamawiającymi nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zmniejszenia ilości ze względu na mniejsze zapotrzebowanie, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość Umowy nie ulegnie zmniejszeniu o kwotę większą niż 15% pierwotnej wartości zamówienia. Ilości zamawianych tablic w poszczególnych typach mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego przy czym wartość łączna wszystkich zamawianych tablic nie może przekroczyć wartościowo łącznej kwoty brutto podanej w ofercie. Ceny jednostkowe typów tablic określone w ofercie są wiążące dla stron w okresie trwania niniejszej umowy. Dostawy tablic rejestracyjnych dokonywane będą na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego określających zapotrzebowanie na rodzaj, numerację oraz miejsce i termin dostawy. Zamówienia składane będą u dostawcy droga elektroniczną będą u Dostawcy droga elektroniczną co najmniej na 1 tydzień przed terminem dostawy za wyjątkiem: wykonania i dostarczenia na wniosek Zamawiającego jednostkowych ilości tablic (wtórniki) w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Dostawa zobowiązuje się na swój koszt do odbierania (protokolarnie) jeden raz w miesiącu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a następnie złomowania na swój koszt starych tablic rejestracyjnych. Złomowanie powinno być wykonane w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Realizacja przez Dostawcę w/w obowiązków powinna być zgodna z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach. Przekazanie starych tablic nastąpi na podstawie karty przekazani odpadu. Miejscem dostarczenia tablic będzie: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie przy ul. Limanowskiego 45 96 – 300 Żyrardowie. Okres gwarancji na dostarczoną partię tablic wynosi 3 lata od daty dostawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty dostarczenia tablic (od daty odbioru partii zamówienia). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28527410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 a) Dostawca, który posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonywania przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 roku (t.j. Dz.U.2017.2355 z późn. zm.) z W przypadku wygaśnięcia lub ustania w inny sposób ważności przez Certyfikatu w okresie obowiązywania umowy Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy ważny certyfikat w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia lub utraty ważności przez poprzedni certyfikat. 2.1b) Posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 2.1c) posiadania zezwolenia Wojewody na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych (dotyczy przedsiębiorstw, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.). 2.1d) posiadania zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 (t. j. Dz. U. 2018 poz. 992) o odpadach, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie złomowania starych tablic rejestracyjnych ( w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. b) Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; c) Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. e) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 9.5.4/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku.
Dodano: 2020-11-02 - „Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komu-nikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie od dnia 02.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku ”
Dodano: 2019-10-09 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego na okres od dnia 25.01. 2019 roku do dnia 31.12.2019 roku
Dodano: 2018-11-29 - Wykonanie i sukcsywna dostawa tablic rejstracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziiskiego w Grodzisku Mazowieckim na okres 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2017-10-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim w okresie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2017-09-19