Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6460400
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6460400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku. 1. Tablice samochodowe / jedno i dwurzędowe / w tym wtórniki tablic -3000 kpl 2. Tablice motocyklowe i ciągnikowe w tym wtórniki tablic - 200 szt 3. Tablice motorowerowe w tym wtórniki tablic 200 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy spełniają warunki, dotyczące 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. -Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia -Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1, wykonawca będzie zobowiązany wykazać odpowiednio nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności ,oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) (zezwolenie wojewody lub marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2005r Nr 108,poz.908 ze zm) W przypadku składania oferty wspólnej ww.dokument składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólna. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy P.z.p z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 2) w oryginale W przypadku składania oferty wspólnej ww.dokument składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólna. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust 1 w oryginale (załącznik nr 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww.dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca składa następujące dokumenty 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, -Wykonanie co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych o wartości minimum 80 000 zł każda, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólna C. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - na którym Wykonawca sporządzi ofertę o treści wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz ofertowy 2)wypełnioną kalkulacją ofertową stanowiącą załącznik nr 1a do niniejszej oferty. 3)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) zaparafowany wzór umowy wg wzoru stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych i podpisanych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w wykazie oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu - A pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,(dokument powinien być wystawiony nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w wykazie oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - A pkt 3 )zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach