Przetargi.pl
OCHRONA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. OKRZEI 22 I 24 W GDYNI

Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-309 Gdynia, ul. Warszawska 67a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207243, 6210270 , fax. 058 6204648
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy
    ul. Warszawska 67a 67a
    81-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207243, 6210270, fax. 058 6204648
    REGON: 19050381900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. OKRZEI 22 I 24 W GDYNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, dwuosobowa ochrona dwóch budynków mieszkalnych (aktualnie pustostany), zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Okrzei 22 i 24, na terenie ogrodzonym i oświetlonym. Budynki przewidziane są do zasiedlenia w I kwartale b.r. Rok budowy - 2009 r Powierzchnia zabudowy każdego budynku - 761,86 m2 Powierzchnia całkowita każdego budynku - 3 819,10 m2 Kubatura zewnętrzna brutto każdego budynku - 11 072,38 m3 Każdy budynek posiada 4 kondygnacje, 2 klatki schodowe, 64 lokale (po 32 lokale w każdej klatce schodowej). Mieszkania posiadają kompletne wyposażenia w instalacje i urządzenia sanitarne oraz elektryczne z osprzętem włącznie. Na każdym budynku znajdują się 2 kamery zdalnie sterowane, zainstalowane po przekątnej w dwóch narożnikach budynku, umożliwiające obserwację budynków ze wszystkich stron i terenu przyległego do nich. Centrum monitoringu znajduje się w kl. A w budynku nr 22 na parterze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wypełniony i opieczętowany i podpisany druk ofertowy(zał. nr 1) koncesja MSWiA na prowadzenie działalności związanej z ochroną wykaz usług w zakresie porównywalnym z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał.3) wykaz wyposażenia, środków łączności, umundurowania niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie ich dysponowania oświadczenie n. t. wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat (zał. 2) lub za okres prowadzenia działalności, gdy jest on krótszy niż 3 lata; wykaz osób, które będą uczestniczyć odpowiedzialnych za wykonanie niniejszego zamówienia wraz z określeniem zakresu ich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: licencje II - go stopnia dla pracowników kierujących pracownikami ochrony, I - go stopnia dla pracowników ochrony fizycznej polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk4-gdynia.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach