Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7/204 7/204
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
REGON: 00052525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i montaż koła młyńskiego w jazie na stawie miejskim w Rumi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie i montaż koła młyńskiego w jazie na stawie miejskim w Rumi w zakresie: 1) robót przygotowawczych budowlanych istniejącego jazu, 2) wykonania konstrukcji żelbetowej profilowania i regulacji dna na przepływie koła, 3) osadzenia podstaw wału łożyskowego na ścianach jazu, 4) wykonania warsztatowego elementów koła wodnego - elementy stalowe, 5) wykonania warsztatowego elementów koła wodnego - elementy drewniane, 6) wykonania zabezpieczenia, 7) montażu i regulacji koła, 8) wykonania elementów bezpieczeństwa ruchu, 9) budowy oświetlenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i którzy: - wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej jednego kontraktu związanego z budową obiektów należących do kategorii XXVII - budowle hydrotechniczne (Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości co najmniej 70.000 zł brutto, - osoby jakimi dysponują lub będą dysponowali Wykonawcy i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi oraz kierownika budowy w branży elektrycznej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale III, ust. 1 pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; wniosą wymagane wadium oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 70.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 Wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej jednego kontraktu związanego z budową obiektów należących do kategorii XXVII - budowle hydrotechniczne (Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o wartości co najmniej 70.000 zł brutto, 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi oraz kierownika budowy w branży elektrycznej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - dowód wpłaty wadium; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 70.000,00 zł. Warunki wymienione w pkt C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna.
Dodano: 2016-07-27 - Remont w Internacie KOMANDOR przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń ZOZ zlokalizowanych w budynku zakwaterowania osadzonych Zakładu Kar-nego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku UKS w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
Dodano: 2016-07-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku nr 45 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2016-07-18 - Zwiększenie funkcji animacyjnej MDK w Człuchowie przez wymianę poszycia dachowego, termoizolację i adaptację poddasza.
Dodano: 2016-07-08 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej połączony z wykonaniem nowej posadzki w hali i remontem pokrycia dachowego audytorium Wydziału
Dodano: 2016-07-06 - Obiekt nr 1 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna. Obiekt nr 2 - Cieki i wały na terenie powiatu słupskiego - konserwacja bieżąca i gruntowna
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa budynku nr 19 na potrzeby Grupy Zabezpieczenia 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w kompleksie wojskowym Redzikowo (zadanie 13743).
Dodano: 2016-07-05