Przetargi.pl
Naprawa dróg gruntowych na terenie Gminy Łęczyce

Gmina Łęczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 84-218 Łęczyce, ul. Długa 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6789214 , fax. 058 6789125
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyce
    ul. Długa 49 49
    84-218 Łęczyce, woj. pomorskie
    tel. 058 6789214, fax. 058 6789125
    REGON: 19167538500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dróg gruntowych na terenie Gminy Łęczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyrównanie podłużne i poprzeczne drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków. 1 mechaniczne profilowanie drogi gruntowej równiarką samojezdną lub innym sprzętem mogącym służyć do formowania robót ziemnych 2 lokalne zagęszczenie wzruszonej nawierzchni drogi gruntowej walcem 3 wywiezienie nadmiaru gruntu uzyskanego ze ścinki do legalnego miejsca ustalonego przez WYKONAWCĘ Naprawa lokalnych wybojów na drogach gruntowych polegająca na ich zasypaniu gruzem ceglano - betonowym lub żużlem, oraz uwałowaniu i wyrównaniu do profilu drogi miejsc naprawionych. 1 oczyszczenie miejsc uszkodzonych nawierzchni z luźnego gruntu 2 wypełnienie tak przygotowanych uszkodzonych miejsc żużlem lub gruzem ceglano - betonowym warstwą 8 - 12 cm 3 zagęszczenie naprawionych miejsc nawierzchni gruntowej walcem 4 zaklinowanie z polewaniem wodą 5 ponowne uwałowanie Remont cząstkowy nawierzchni brukowych 1 rozebranie uszkodzonej nawierzchni 2 przesortowanie brukowca 3 spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej 4 ułożenie nawierzchni z brukowca 5 zaklinowanie spoin klińcem i żwirem 6 ubicie brukowca do profilu nawierzchni z polewaniem woda 7 posypanie miejsc remontowanych piaskiem Budowa elementów odwodnienia 6 wykonanie wykopu pod ławę i ścianki czołowe przepustu 7 wykonanie ław fundamentowych z betonu B-10 pod rury przepustu z wykonaniem i rozebraniem deskowania oraz pielęgnacją betonu 8 wykonanie ścianek czołowych z ustawieniem i rozebraniem deskowania, ułożenie mieszanki betonowej B - 25 z ręcznym zagęszczeniem oraz pielęgnacją betonu 9 izolacja ścian przez posmarowanie lepikiem 10 zamiennie za ścianki wykonać studnie wyrównujące poziom wody 11 ułożenie rur betonowych ? 40 i ? 50 na gotowej ławie z wypełnieniem połączeń rur zaprawą cementową oraz posmarowanie rur lepikiem 12 rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej grubości 10 cm 13 ułożenie prefabrykowanych elementów ściekowych 60 x 50 x 15 wzmacniających skarpy płytami ażurowymi typu MEBA, według spadku drogi w terenie 14 wypełnienie spoin zaprawą 15 ścinka poboczy - miejsc zawyżonych i zasypanie zagłębień z wyrównaniem do wymaganego spadku poprzecznego 16 wydobycie i usunięcie gruntu z rowy wraz z wyprofilowaniem dna i skarp rowu 17 załadowanie gruntu na samochód samowyładowczy z odwiezieniem na odkład 18 bagrowanie zbiornika p.poż. W związku z faktem, że wyżej wymienione roboty nie wymagają pozwolenia na budowę niema obowiązku prowadzenia dziennika budowy, umieszczenia tablicy informacyjnej. nie wymagane jest również ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia gdyż na budowie nie będzie zatrudnionych co najmniej 20 pracowników , a zakres robót nie przekroczy 500 osobodni. ( Art. 42 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - prawo budowlane - tekst jednolity z dnia 17 sierpnia 2006 r D.U. nr 156 z 2006 poz. 1118 ) Ze względu na fakt że są to roboty remontowe o zakresie trudnym do przewidzenia należy przyjąć zwiększenie zakresu robót w sumie o 3 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kaszubskim Banku Spółdzielczym w Wejherowie - filia Łęczyce Nr 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji, poręczenia lub kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wpłacając wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę wadium winno być wniesione w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 12.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 14.1. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 12.1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 12.2 zostanie wykluczony z postępowania. 12.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 12.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt b. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w wyznaczonym terminie, przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 12.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 12.9. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca, odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661), wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 11) którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 12) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 13) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 14) którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 8.1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 7.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8.2.2. Informację o potencjale technicznym, będącym w dyspozycji Wykonawcy (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7 ppkt Potencjał techniczny niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.3. Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, którym mowa w pkt 7.2.4. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, 8.1.3, 8.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 8.1.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy Pzp (pkt 7.1.1 ppkt 4) ÷ 8) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców). 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 i 8.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2 ÷ 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu oraz opatrzone pieczęcią (lub dopiskiem odręcznym) o treści: Za zgodność z oryginałem lub Poświadczam za zgodność z oryginałem. 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) Oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) Dokumenty wymienione w pkt 8.1.2 ÷ 8.1.5, albo odpowiadające im określone w pkt 8.3 i 8.4, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. c) Dokumenty wymienione w pkt 8.2 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 8.8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez Wykonawcę a) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę i niepodlegających ujawnieniu. b) Dokumenty niejawne - zastrzeżone, składane w ofercie, Wykonawca wydziela zgodnie z zapisami pkt 9.12 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. c) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz dokumentów składanych w ofercie, których jawność wynika z innych aktów prawnych. d) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Zamawiający dokona analizy ofert, ustalając dokumenty części jawnej ofert, które mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania na ich wniosek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach