Przetargi.pl
Wykonanie I-go etapu robót budowlanych przy realizacji cmentarza komunalnego w Szczecinku przy ul. B. Prusa

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie I-go etapu robót budowlanych przy realizacji cmentarza komunalnego w Szczecinku przy ul. B. Prusa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej I-go etapu robót budowlanych przy realizacji cmentarza komunalnego w Szczecinku przy ul. B. Prusa, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie: 1.1 Zagospodarowanie terenu, ogrodzenie w/g P.B. oraz P.W. 1.2 Instalacje sanitarne zewnętrzne w/g P.B. 1.3 Drogi i parkingi w/g P.B. oraz P.W. 1.4 Zieleń w/g P.W.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:1.Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;2.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym budowy lub przebudowy dróg publicznych wraz z infrastrukturą techniczną, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:4Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. brutto.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z punktem VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach